Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Stalingrad Aftermath (Rebuilding a city)
Dividend:
Eq: Tack du! :)
Freddy: Tack! Jag har ett par skalor som alltid låter kines och en som låter slavisk, och nån som låter nordisk :D Hehe, nämen kul att du gillade!
Light Head:
Detta är fint. Inledningen stöttar stämningen på ett umärkt sätt.
Det är stort och känslan av vemod är ju betydande. Om jag blundar och "litar" helt på intrycket som mina egna känslor skickar ut,, Stråkarna har en attack som förändrar låten något, från det nästan apatiska och eftertänksamma till det uppgivna och strävande.
I stället för att sitta vid ett träd och titta på de som marscherar mot en säker död, så är jag själv med i marschen.
(Kan man få pris i poetisk flummighet? Jag tror att jag skall kandidera)
Dividend:
--- Citat från: Light Head skrivet 21.11.2008, 09:54:47 ---I stället för att sitta vid ett träd och titta på de som marscherar mot en säker död, så är jag själv med i marschen.
--- Slut citat ---
:lol: :lol: Den var inte lite kul den raden!
--- Citera ---(Kan man få pris i poetisk flummighet? Jag tror att jag skall kandidera)
--- Slut citat ---
Jo du har härmed fått nobelpriset i poesi :lol:
Tack!
Clemens:
Snyggt!..Känns ju verkligen som ett soundtrack..kanske dags att försöka få med din musik i något filmiskt ( konstigt ord ) sammanhang? :)
Dividend:
Kul att avsikten (bilderna/idén eller vad man ska kalla det) med låten går fram :)
tja, känns jobbigt att "producera" musik på kommando liksom ;) men det är ju en tanke...
Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida