Forum > Demolåtar
EMU: Page 2 (Sunshadow) 090526 Nu med sång av Sol Vikström
Emulator:
tack mannen :) dina ord värmer!
david.roennlund:
--- Citat från: ynot skrivet 10.11.2008, 00:56:04 ---fiolen sitter som en lotteri vinst bara att skrapa fram hur många gånger pengarna det skall bli med lite mixning o hum melodyne ;) på ett par toner
--- Slut citat ---
:)
jo, när jag bara flummar runt brukar det kuna blir lite ocharmiga toner imellanåt :D
ska bli spännande att se hur farbror emu manglar sönder min fragila fela ^_^
Stolle:
Jäklar detta var bra!
Jag gillar denna typ av musik starkt.
När jag läste om felan så var jag väldigt skeptisk men jag får säga att jag blev väldigt positivt överaskad. Låter ju skitbra ju!
Skall bli spännande att se hur denna utvecklas.
Emulator:
--- Citat från: Stolle skrivet 10.11.2008, 03:18:35 ---Jäklar detta var bra!
Jag gillar denna typ av musik starkt.
När jag läste om felan så var jag väldigt skeptisk men jag får säga att jag blev väldigt positivt överaskad. Låter ju skitbra ju!
Skall bli spännande att se hur denna utvecklas.
--- Slut citat ---
Felan överaskar, det håler jag med om. Att en sån enkel grej gjorde så mycket :)
Kul att du gillar!
freddy:
Alrighty, det börjar riktigt bra. Stämningen bara smyger sig på, känns äkta och ganska mörkt. Felan gör några riktigt schysta grejer, några andra grejer skär ända in till ryggmärgen. Lite melodyne sa någon, ja antingen det eller så kanske man kan klippa och klistra lite.
Jag sitter liksom och väntar på att det ska hända något efter stämningen har byggts upp, skulle gärna vilja ha någon liten slinga som bryter av mellan verserna eller något som sticker ut. Blir för enformigt för mig faktiskt.
Håller med om din röst med Emu, jag tycker det är lite billigt att gömma sig bakom dist och sjungprata lite. Jag vet att du har en bra och fin ton i din röst odistad. Så jag tycker du ska köra på det. Även sjunga ut lite mer på något ställe kanske? för att ge lite dynamik. Alla vi vet att du kan, det är nog bara du som tvivlar :D
Jag tycker om det ni har här dock, även om jag låter lite bitsk. Det är helt klart en bra början och kanske räcker det såhär, det kanske bara inte är min grej i sådant fall :) Men det är en snyggt ljudlandskap som alltid när det gäller Emu.
Sen gillar jag trummorna, dom låter illa på rätt sätt :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida