Kontrollrummet

Senaste prylen/prylarna

idf · 3900 · 1065001

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad osiris

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 55
  • Hedersmedlem
    • Visa profil
ännu mer mumma.. :P




en 12" Powerbook G4 med 1,33gHz CPU, och 768 mb DDRAM och engelskt tangentbord.. så jävlans mysigt.. har än så länge kopplat på de trådlösa nätverket och slösurfat lite i en halvtimme.. sitter även o klappar den nya små kisseungarna..  :wub: :wub: :wub:
idag är det mkt kärlek!! :wub: :wub:

Ja det är nice idf, jag köpte en 15" Macbook Pro för ett par veckor sen. Om vi nu ska tävla.. och det ska vi ju  :rolleyes:


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
ännu mer mumma.. :P




en 12" Powerbook G4 med 1,33gHz CPU, och 768 mb DDRAM och engelskt tangentbord.. så jävlans mysigt.. har än så länge kopplat på de trådlösa nätverket och slösurfat lite i en halvtimme.. sitter även o klappar den nya små kisseungarna..  :wub: :wub: :wub:
idag är det mkt kärlek!! :wub: :wub:

Ja det är nice idf, jag köpte en 15" Macbook Pro för ett par veckor sen. Om vi nu ska tävla.. och det ska vi ju  :rolleyes:
haha klart vi ska tävla.. ja payade 4200.. :D
dessutom är powerbookarna fetnajs, jämförelsevis med de vanliga macbookarna som inte har separat grafikminne!!!
många jag pratat med som köpt macbook, har sålt den och bytt tillbaks till powerbook.. ;)
desstom så är ju min 12".. ultrasmidigt.. :P
och sen har jag sammat tangentbord som macbook pro..
asnajs!!
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad Osse

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 520
    • Visa profil
Här är några av mina senaste inköp... B)

 



 



 



 



 

« Senast ändrad: 18.10.2007, 20:38:52 by Osse »


Utloggad osiris

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 55
  • Hedersmedlem
    • Visa profil
Osse.. en Aphex 207D ser jag..

Hunnit testa den än?


Utloggad Claes

  • Obotlig optimist :)
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 319
  • Yoda
    • Visa profil
    • Holmerup Musik & Data
Osse.. en Aphex 207D ser jag..

Hunnit testa den än?

En Aphex 207D finns i min rigg också. Den är riktigt bra till det mesta - och enligt min mening extremt prisvärd. B)
MVH
Claes Holmerup
Privat: http://www.holmerup.com
Firmans webshop: https://webshop.holmerup.biz - även på Facebook
Testsiten: http://testing.holmerup.biz (gilla gärna Facebook-sidan)


Utloggad tsmalmbe

Det var en jäkla mängd anskaffningar säger jag! Berätta hur du tycker om Audix-serien när du hunnit komma igång! Vad kostade den?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Polpotkin

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 171
  • Hit'er in the shitter
    • Visa profil
    • Sabachthani - Official website
Välkommen in i den underbara audix-klubben ;)

Sabachthani - Gothic Doom Metal


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
[/url]

Vad är detta, ser ut som en 8kanals preamp, som saknar digitala utgångar.


Utloggad crilla

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 28
    • Visa profil
[/url]

Vad är detta, ser ut som en 8kanals preamp, som saknar digitala utgångar.

Detta är svenska Line Audio 8MP, http://lineaudio.se/linepre.htm

Alla "riktiga" preamps saknar digital utgång:)


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
[/url]

Vad är detta, ser ut som en 8kanals preamp, som saknar digitala utgångar.

Detta är svenska Line Audio 8MP, http://lineaudio.se/linepre.htm

Alla "riktiga" preamps saknar digital utgång:)

Coolt..misstänkte att det var det med tanke på alla audixmickar.


Utloggad MagnaWolf

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
Senaste inköpet var ett Edirol PC-50 MIDI-klaviatur.
Ingen senap, tack!


Utloggad Claes

  • Obotlig optimist :)
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 319
  • Yoda
    • Visa profil
    • Holmerup Musik & Data
[/url]

Vad är detta, ser ut som en 8kanals preamp, som saknar digitala utgångar.

Detta är svenska Line Audio 8MP, http://lineaudio.se/linepre.htm

Alla "riktiga" preamps saknar digital utgång:)

...fast de nya 8MP och 2MP är förberedda för att digitalinterface ska kunna monteras in, så det uttalandet stämmer inte riktigt... ;)  När digitalinterfacen kommer och hur mycket extra burkarna kommer att kosta, vet jag dock inte ännu...
MVH
Claes Holmerup
Privat: http://www.holmerup.com
Firmans webshop: https://webshop.holmerup.biz - även på Facebook
Testsiten: http://testing.holmerup.biz (gilla gärna Facebook-sidan)


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
[/url]

Vad är detta, ser ut som en 8kanals preamp, som saknar digitala utgångar.

Detta är svenska Line Audio 8MP, http://lineaudio.se/linepre.htm

Alla "riktiga" preamps saknar digital utgång:)

...fast de nya 8MP och 2MP är förberedda för att digitalinterface ska kunna monteras in, så det uttalandet stämmer inte riktigt... ;)  När digitalinterfacen kommer och hur mycket extra burkarna kommer att kosta, vet jag dock inte ännu...
Men det blir väl en ny version och inte möjlighet till uppgradering av de befintliga.


Utloggad Osse

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 520
    • Visa profil
Det var en jäkla mängd anskaffningar säger jag! Berätta hur du tycker om Audix-serien när du hunnit komma igång! Vad kostade den?


Jag har egentligen inte så jätte många mikrofoner att jämföra med, det är i början av min karriär :lol:, utan min jämförelse är väl snarare baserade på hur jag upplevde mikrofonerna och hur tillfredställande dom var för mig, oberoende av andra.

Tänk på att mina tester är baserade på trummor & det specifika användningsområdet för varje mikrofon

I5 - Relativt hängmattad, punchig bas/lågmid för att tappa lite register emellan 700- nästan 5 kilo, för att sedan komma tillbaks uppe i diskanten, vilket medför en liten otydlig och luddig ljudbild, sticker inte ut så mycket i mixen. MEN den har säkert sina användningsområden den också. Brukar själv kompensera upp genom att sänka runt 200 hz med 2-3 db och höja 3-4 kilo med det samma, så får man en schysst punchig virvel med rätt equaliser.

D2 - väldigt bra separation/hypercardioid), ganska mycket mellanregister, enligt mig i negativ bemärkelse vilket gör att pukorna låter ganska 70-tal och tråkiga. relativt lite rymd/storlek i ljudet, tar inte upp så mycket djup/karraktär utan mer "plonket" från skinnet. Men efter lite pre-tracking eq med mycket basboost/midskär/diskantboost så lyckades jag få ut ett fett sound ur även dessa mikrofoner.

D4 - Även denna mikrofon bra separation(kanske en aning sämre än d2). Denna mikrofon är djupare & "fetare", lite hängmatta-stuk, i positiv bemärkelse enligt mig, ger ett stort fett frekvensregister, dock kanske lite bristande rymd & storlek på trumman, även detta kan jag tänka mig har att göra med hypercardioid.

D6 - ungefär som D4, fast mycket värre. långt ifrån neutral återgivning, extrem bassboost & boost vid kring 5 kilo, för klicket. Går att ratta till riktigt schyssta FETA hårdrockskaggar med hårda klubbor/5krona på skinnet. behöver knappt göra någon efter eq, möjligtvis en liten sänkning i basregistret som är väl genomträngande. Även denna mikrofon ger relativt lite rymd & storlek, utan tar mest upp "puffet" för en tight väldefinierad kagge om man vet vad man gör.

Generellt kan man säga att mikrofonerna är tighta & hårdrockiga med lite för/efterarbete.

Kommer om ett tag slänga upp någon låt för folk som är intresserade, så ljudklipp kommer:)

Jag köpte settet på ebay - för 5500 kronor :lol:

Skulle nog inte kalla det prisvärt för dom runt 13 000 det kostar nytt här i sverige, tror man kan få bättre ljud för pengarna.
« Senast ändrad: 19.10.2007, 22:09:37 by Osse »


Utloggad Osse

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 520
    • Visa profil
[/url]

Vad är detta, ser ut som en 8kanals preamp, som saknar digitala utgångar.

Detta är svenska Line Audio 8MP, http://lineaudio.se/linepre.htm

Alla "riktiga" preamps saknar digital utgång:)

...fast de nya 8MP och 2MP är förberedda för att digitalinterface ska kunna monteras in, så det uttalandet stämmer inte riktigt... ;)  När digitalinterfacen kommer och hur mycket extra burkarna kommer att kosta, vet jag dock inte ännu...
Men det blir väl en ny version och inte möjlighet till uppgradering av de befintliga.

enligt vad jag har hört så ska det gå att få eftermonterat digital-interfacet i 8mp, det finns plats dedikerat för detta inne i burken.


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
[/url]

Vad är detta, ser ut som en 8kanals preamp, som saknar digitala utgångar.

Detta är svenska Line Audio 8MP, http://lineaudio.se/linepre.htm

Alla "riktiga" preamps saknar digital utgång:)

...fast de nya 8MP och 2MP är förberedda för att digitalinterface ska kunna monteras in, så det uttalandet stämmer inte riktigt... ;)  När digitalinterfacen kommer och hur mycket extra burkarna kommer att kosta, vet jag dock inte ännu...
Men det blir väl en ny version och inte möjlighet till uppgradering av de befintliga.

enligt vad jag har hört så ska det gå att få eftermonterat digital-interfacet i 8mp, det finns plats dedikerat för detta inne i burken.

Coolt...Frågan är om det finns plats på baksidan för en liten kontakt...  :rolleyes:

Hmm...din nya prylar ger ju dig 10 ingångar...hur långt räcker det egentligen?
Har jag räknat rätt?
6st via preampen och in på emu
2st via EMUs egen preamp
2st via 207d som går via spdif


Utloggad Claes

  • Obotlig optimist :)
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 319
  • Yoda
    • Visa profil
    • Holmerup Musik & Data
[/url]

Vad är detta, ser ut som en 8kanals preamp, som saknar digitala utgångar.

Detta är svenska Line Audio 8MP, http://lineaudio.se/linepre.htm

Alla "riktiga" preamps saknar digital utgång:)

...fast de nya 8MP och 2MP är förberedda för att digitalinterface ska kunna monteras in, så det uttalandet stämmer inte riktigt... ;)  När digitalinterfacen kommer och hur mycket extra burkarna kommer att kosta, vet jag dock inte ännu...
Men det blir väl en ny version och inte möjlighet till uppgradering av de befintliga.

enligt vad jag har hört så ska det gå att få eftermonterat digital-interfacet i 8mp, det finns plats dedikerat för detta inne i burken.

Jäpp! De är som sagt förberedda för digitalinterface - och när interfacen har blivit klara för produktion, så kommer båda burkarna att finnas i två versioner - och så kommer man att kunna få gjort en eftermontering av digitalinterfacet på de burkar som har tillverkats efter att de blev RoHS-kompatibla (dvs ungefär ett år gamla i skrivande stund).
MVH
Claes Holmerup
Privat: http://www.holmerup.com
Firmans webshop: https://webshop.holmerup.biz - även på Facebook
Testsiten: http://testing.holmerup.biz (gilla gärna Facebook-sidan)


Utloggad Osse

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 520
    • Visa profil
[/url]

Vad är detta, ser ut som en 8kanals preamp, som saknar digitala utgångar.

Detta är svenska Line Audio 8MP, http://lineaudio.se/linepre.htm

Alla "riktiga" preamps saknar digital utgång:)

...fast de nya 8MP och 2MP är förberedda för att digitalinterface ska kunna monteras in, så det uttalandet stämmer inte riktigt... ;)  När digitalinterfacen kommer och hur mycket extra burkarna kommer att kosta, vet jag dock inte ännu...
Men det blir väl en ny version och inte möjlighet till uppgradering av de befintliga.

enligt vad jag har hört så ska det gå att få eftermonterat digital-interfacet i 8mp, det finns plats dedikerat för detta inne i burken.

Coolt...Frågan är om det finns plats på baksidan för en liten kontakt...  :rolleyes:

Hmm...din nya prylar ger ju dig 10 ingångar...hur långt räcker det egentligen?
Har jag räknat rätt?
6st via preampen och in på emu
2st via EMUs egen preamp
2st via 207d som går via spdif

Jag vet inte om du räknade med mina prylar i skrivande stund, eller ljudkortets maximala möjliga kapacitet.

8 analoga in, 6 st på baksida och 2 st mic/line på framsidan, varav jag använder line-ingångarna från min 8mp så att alla 8 ingångarna används i omvandlarna.

207D in i S/PDIF

sen finns det en ADAT ingång med S-mux protokoll, så antingen kan man välja att köra 4 kanaler 96 khz eller 8 kanaler 48 khz, men jag fick precis ljudkortet, så jag ska se hur dom interna omvandlarna beter sig på dom olika samplingsfrekvenserna och sen basera vilken samplingsfrekvens jag ska använda
« Senast ändrad: 20.10.2007, 04:56:39 by Osse »


Utloggad Elof

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 446
    • Visa profil
Tänk på att om du väljer att jobba i 96kHz så drar det ungefär dubbla kraften av datorn (pluggarna), ställer dubbelt så höga krav på datorn vad det gäller latency och ger dubbelt så stora filer som hårddisken måste streama...



Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
[/url]

Vad är detta, ser ut som en 8kanals preamp, som saknar digitala utgångar.

Detta är svenska Line Audio 8MP, http://lineaudio.se/linepre.htm

Alla "riktiga" preamps saknar digital utgång:)

...fast de nya 8MP och 2MP är förberedda för att digitalinterface ska kunna monteras in, så det uttalandet stämmer inte riktigt... ;)  När digitalinterfacen kommer och hur mycket extra burkarna kommer att kosta, vet jag dock inte ännu...
Men det blir väl en ny version och inte möjlighet till uppgradering av de befintliga.

enligt vad jag har hört så ska det gå att få eftermonterat digital-interfacet i 8mp, det finns plats dedikerat för detta inne i burken.

Coolt...Frågan är om det finns plats på baksidan för en liten kontakt...  :rolleyes:

Hmm...din nya prylar ger ju dig 10 ingångar...hur långt räcker det egentligen?
Har jag räknat rätt?
6st via preampen och in på emu
2st via EMUs egen preamp
2st via 207d som går via spdif

Jag vet inte om du räknade med mina prylar i skrivande stund, eller ljudkortets maximala möjliga kapacitet.

8 analoga in, 6 st på baksida och 2 st mic/line på framsidan, varav jag använder line-ingångarna från min 8mp så att alla 8 ingångarna används i omvandlarna.

207D in i S/PDIF

sen finns det en ADAT ingång med S-mux protokoll, så antingen kan man välja att köra 4 kanaler 96 khz eller 8 kanaler 48 khz, men jag fick precis ljudkortet, så jag ska se hur dom interna omvandlarna beter sig på dom olika samplingsfrekvenserna och sen basera vilken samplingsfrekvens jag ska använda
Tänkte mer på dina nya pylar.

Är lite sugen att skaffa ett rack till studion...fick erbjudande att broder skulle ställa sitt trumset hos mig, så jag börjar tänka på rackljudkort med adat och en behringer 8000.


Utloggad tsmalmbe

TC Powercore FireWire

.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
smaskigt TS!!!  :P
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad tsmalmbe

Ja, det är en fin manick. Men fan vad jag var på dåligt humör igår. Jag kopplade in den i datorn, och fick bara en massa felmedelanden i TC-konsolen. Sen kopplade jag den rakt i min 828, och det blev bara värre. Då tänkte man ju att det var en jävla dyr nättyngd man hade skaffat :). Nå, efter en natts sömn, kopplade jag 828:an i kedja med PoCon, och voila - grejen fungerar suvenränt. Fint att kunna dra på kvalitetskompressorer på varenda en kanal, utan att det hickar. Och kunna köra MegaReverb med gott samvete.

(Jag har alltså kört på PowerCore element tidigare, så nu har jag sammanlagt 6 stycken TC DSP:n att leka med)

((Förutom min UAD-1 då alltså))


 :lol:
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Mikke

  • Anti RIAA
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 669
  • Mac e kul!
    • Visa profil
    • Midnight music
Jag kollade upp den Powercore firewire och blev sugen så jag beställde en jag oxo. Fråga: Kan man köra burken i firewirekedja? Jag ska köra den på min macbook i fwkedja efter Studiokonnekt 48 burken? / Mikke


Utloggad tsmalmbe

Som jag skrev så fungerade det ju suveränt att kedja, bara man kedjar på rätt sätt. Rätt sätt kommer man fram till genom trial-and-error. I mitt fall måste alltså PoCon vara försti kedjan, och till all tur godkänner Motun det. Skulle båda grejerna villa vara först i kedjan, skulle det inte fungera.

Observeras bör att det hur många portar man har på datorn, inte har något att gåra med hur många bussar man har. Mina båda portar är kopplade till samma buss. Och at ha Motun och PoCon ikopplade i varsin port fungerade inte alls. Alternativet är att köpa en till FW-port, vilket kan ske genom att inskaffa ett PCI-kort, eller ett PCMCIA-kort (beroende på om man har stationär eller portabel dator då). I mitta fall finns inga tillgängliga PCI-platser mera, så alternativet skulle ha varit ett (dyrt!) PCI-e FW-kort.

Gott råd: se till att du får returnera den om det inte fungerar, men ge inte upp genast!
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Mikke

  • Anti RIAA
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 669
  • Mac e kul!
    • Visa profil
    • Midnight music

Utloggad tsmalmbe

TC Triple-C multibandskompressor.


.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Peaklimiter

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 102
  • if it sounds good, it is good !
    • Visa profil

Utloggad joachime

  • gnalaT
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 264
  • Grädde på moset
    • Visa profil
    • XLN Audio
TC Triple-C multibandskompressor.




Åhå, det blev en extern multibandare tillslut?
Arbetar på XLN Audio


Utloggad tsmalmbe

Åja, det blev en extern för att testa hur den håller sig. Skaffade ju också TC's X3 som kom med den nya PowerCoren. Så nu jämför jag dem. Kom med idéer för hur vi gör ett multibandstest, så kör vi ett sånt med dessa grejer! Det kan vara att jag säljer Triple-C:n vidare ifall jag inte gillar, eller finner den likna X3.

Tillägg:

Initialtestet verkar för lovande. Hade hoppats att den skulle vara krånglig att använda, och ha dåligt sound. Tyvärr stämmer  det inte. Dessutom hade  jag, baserat på en usel manual, kommit fram till att ration skulle vara samma på alla band. Men nej, så var inte fallet. Faktum är att det fins  en möjlighet att ställa in ration på alla band skilt (via en mney), och därutöver ställa en offset som är global för alla band. När man en gång kommit fram till hur man vill komprimera de olika banden, kan man alltså sedan med en knob dra alla  band jämnt  uppåt och neråt. Mycket intuitivt efter en par minuters övning. Detta beskrivs väldigt dåligt i manualen, därför hade jag vissa fördomar. Dessutom är mätarna snygga. När man ännu kan ställa in nivån på low-band och hi-band, använda TC's  DRG-funktion och välja lookahead, är  vi ganska nära en "färdig" grej. Den här vinner Finalizer  Express, vilken dag som helst.  I själva  verket har denna en  softlimiter också. Jag vet egentligen inte hur denna sist och slutligen skulle  skilja sig från en finalizer express, förutom att den är  billigare, mångsidigare och bättre. Det verkar finnas någon compression-style -parameter också, som inte ens är propert dokumenterad.

Ah, den har någon mysko envelop-mode också, som jag  inte  har någon aning om hur  jag skall använda.

Jag som hade tänkt sälja denna med en liten vinst... :(
« Senast ändrad: 26.10.2007, 23:44:04 by tsmalmbe »
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad manne_vxu

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 159
  • Rattar som fan!
    • Visa profil
    • Ljudupplevelser.se
En annan va ju den 10 000:e som läste denna tråden...

shooooooooo!!!
Mitt senaste projekt: www.ljudupplevelser.se


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
jag fick äntligen min sonor junglesnare.. 10"x2" av fantastisk piskarvirvel!!!!!
ska dra till skolans studio o smiska lite imorgon.. har stämt den o kör några schyssta pressvirvlar i köket idag.. och slutsatsen!? den låter KUKbra!!!


fick den billigare än thomann ville ha iaf..  :wub:

såhär ser den ut:



edit: den ser lite småstor ut, men tänk på att en tum är 2,54 cm.. så 10" är ca. 25,4 cm.. jämför med en 30cm skollinjal.. :wub:
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Burnin Sven

  • Gäst
Ja det har kommit en ny dammsugare i vårat dammiga hus en dammsugarnas Rolls Royce en tysk Proaqua nånting med vattenrening dyr som en Mac pro i grundutförande med quadcore och hela kittet. Den fixar att dammsuga och piska mattor och madrasser, dammsuga samt tvätta golv ja hela huset med gardiner golv/taklister och allt och även tvätta fönstern samt att fixa lite aromaterapi och luftrening snacka om multikompressor men för damm :D. Den suger i antingen höga C eller sega HÖ beroende på varvtalet men det är skitsamma för det låter för jävligt ändå så jag tar inte med den på min nya låt där blir det pisk ställning och sopskyffel för hela slanten :D. Det är sant alltså man har lite ågren (nä där skojar jag för vi beövde den) vilken jävla dator jag kunde ha köpt för dom stålarna  :D .
Göran


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
2 stycken   :wub:




Sen är jag så jädra sugen på detta ljudkort, midi-interface, mixerbord och daw-controller i ett:
Dräggel, dräggel. Jag kanske skulle överaska mig själv med denna på julafton kanske...?
« Senast ändrad: 27.10.2007, 16:06:03 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Burnin Sven

  • Gäst
Ja det där är lite så att snålvattnet rinner till minsann, fan va fin den är hehe får se till att betala av på dammsugaren fort så man kan skrida till verket på en sån. Det skulle ju inte heller vara fel om du blir testpilot så man kan få lite inside info om den så prata snällt med fabror tomten :D och håll tummarna  :D