Johan Inte ditt proffs kit väl?
Nopp, jag har ett trumsätt till ett standard sätt, sedan har jag källaren full av andra trummor :-) men det är inte mycket att sälja, så det blir ett sätt som jag har använt som uthyrnings trummor när jag gör ljudjobb, i bland vill de även ha hela backlinen och då har jag haft dom till det.
De låter helt suveränt och är jäkligt sköna att lira på, men tyvär så behöver jag ha in lite slantar, till en ny vaier hihat, den gamla gar gått sönder, och jag måste ha en ny, vilket kostar 2300kr, som hittat och då har den gått ner med mer en 1000kr. Jag behöver en ny så jag kan sitta bättre. Så jag inte vrider höfterna så, min rygg fixar inte det längre tyvär, så det är som ett hjälpmedel :-) Ludvigen säljer jag alldrig, bättre trummor fins inte.
Jag har haft den stora äran att få banka på Johans THE BIG SM57 stormsköna trumset i Gula Villans nedersta avdelning, abselut det bästa man kan tänka sig i trumväg!

Så det känns ju lite bortkommet att slänga upp mina anskaffningar angående trummor men What a Heck...
Så ser Mahans sommarstudio ut för tillfället, nymålat, dammsugat, vädrat och ett helt nytt (begnagat) trumset:

Pearl drums och ett stadigt PDP trumstand, nya REMO Pinstripes och gott humör!

Ska snart försöka micka igång settet och slänga upp nån kråkvisa...
På bilden synns även min nya ackegura... Mr Hagström! Kämpar mycket gott mot 10.000 kronors Larrivee, Taylor eller Martin ackeguror.
Tjou från finnskogarna!

h. johan
« Senast ändrad: 27.07.2011, 01:23:15 by mahan »
---<<<<---- theoldmanstillgoingstrong ---->>>>---
..............