@Åsa: Det är mycket möjligt att det är lite väl mycket distans i sången, fast det var lite av det där drömska jag var ute efter. Kul att du gillade det =)
@EQ: Tack! Jo, jag finner det helt klart roligare att arra och komponera än att mixa, så det kommer nog alltid finnas nivåproblem i mina alster.
@Emu: Jag är alltid osäker på hur mina alster ska bli mottagna. Ibland när jag gjort något som jag är jättenöjd med, tokdissas det av "juryn"... och ett par dagar senare när jag lyssnar på den igen, så förstår jag varför. Man blir helt hemmablind, men inser aldrig att man borde vänta tills låten satt sig innan man bestämmer sig för om den är värd att lägga upp.
Har funderat lite på det där med rak takt, men har bestämt mig för att inte göra så. Det blir mer feeling såhär tycker jag =)
@Freddy: Man kan inte behaga alla varje gång, men kul att du tog dig tid att lyssna på den 3 gånger

Trummorna ÄR klena, jag håller med. Tyvärr har jag ingen tömd swimmingpool med ett trumset i, som jag hade behövt för att få soundet jag helst ville ha. Kanske någon gång i framtiden, när island gått i konkurs, kan man köpa sig något sådant =)
@Schecter: Aaa, det är inte direkt någon partymusik, ganska höstnattig. Kul att du gillar't!
@Inetzel: Har faktiskt stört mig lite på att en av gitarrerna halkade för långt bak i mixningen, och att röjpartiet inte fick det lyftet siktade på... det är helt enkelt mina mix-brister som kommer fram. Och så har jag inte hört bandet du nämner, så jag vet ju inte riktigt hur mycket mer gitarrer du menar i och för sig

@Jonnerstone: Var lite rädd att mina sigur-ros influenser skulle bli för tydliga, men eftersom du är den första som nämner dessa, så var de nog inte det. =)
Tackar er alla så hjärtligt för kommentarer, tips och lovord!