Forum > Demolåtar
Perrra - Minns du
perrra:
LÅTNAMN: Minns Du
ARTIST/GRUPP: Perrra
GENRE: Dansband
LÅTLÄNGD: 2:05
KOMPOSITÖRER: Perrra
PRODUCENT: Perrra
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Helooo
Hädanefter blir jag låtskrivare åt/för http://www.lionheartmusic.se och det innebär att allt kommer bli förlagt där inom kort, jag är jäkligt glad över att få va med i gänget!
Ni kan läsa på siten så förstår ni vilka och vad dom är :)
Nästa vecka bär det av till Drifters studion för att prodda upp en låt jag skrivit tillsammans med dom :) shit va spännande och intressant!
Men jag passar på att släppa en trudilutt jag skrev idag . den är inte klar än dock men :D
http://mirror.perrra.nu/Perrra-Minns_du.mp3
Emulator:
Man får gratulera då?
:)
Denna låten känns alldels för slät för min smak, tyvärr. Snyggt proddad, men inget som sticker ut (jag vet att det inte skall vara det heller, men jaja... :) )
Lite för ohittig refräng för att man skall nynna med tror jag. Inte en av dina bättre.
/surskaft.
[shameless self-promotion]
Du får försöka promota vår EP "Surreal" i musikkretsarna sen Perrra ;) Kolla under halvfärdiga demon....
[/shameless self-promotion]
perrra:
--- Citat från: Emulator skrivet 06.11.2008, 18:41:57 ---Man får gratulera då?
:)
Denna låten känns alldels för slät för min smak, tyvärr. Snyggt proddad, men inget som sticker ut (jag vet att det inte skall vara det heller, men jaja... :) )
Lite för ohittig refräng för att man skall nynna med tror jag. Inte en av dina bättre.
/surskaft.
[shameless self-promotion]
Du får försöka promota vår EP "Surreal" i musikkretsarna sen Perrra ;) Kolla under halvfärdiga demon....
[/shameless self-promotion]
--- Slut citat ---
Exakt.. refrängen håller inte ... och jag blir helt störd i hjärnan av ackorden :D Får ingen bra melodi till ackorden som passar bra till versen.. för verserna är skitbra tycker jag!
Tack för kommentar :)
Emulator:
precis! behålla versen och göra nåt helt nytt till reffe kanske?
perrra:
Japp!
Funderar tom på tonartsbyte där kanske :)
Klassiker! he he
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida