Forum > Demolåtar

Perrra - Minns du

(1/2) > >>

perrra:
LÅTNAMN:            Minns Du
ARTIST/GRUPP:     Perrra
GENRE:                Dansband
LÅTLÄNGD:           2:05
KOMPOSITÖRER:    Perrra
PRODUCENT:         Perrra
INSPELNINGSÅR:    2008
FORMAT:              mp3

Helooo
Hädanefter blir jag låtskrivare åt/för http://www.lionheartmusic.se och det innebär att allt kommer bli förlagt där inom kort, jag är jäkligt glad över att få va med i gänget!
Ni kan läsa på siten så förstår ni vilka och vad dom är :)
Nästa vecka bär det av till Drifters studion för att prodda upp en låt jag skrivit tillsammans med dom :) shit va spännande och intressant!

Men jag passar på att släppa en trudilutt jag skrev idag . den är inte klar än dock men :D

http://mirror.perrra.nu/Perrra-Minns_du.mp3

Emulator:
Man får gratulera då?

:)

Denna låten känns alldels för slät för min smak, tyvärr. Snyggt proddad, men inget som sticker ut (jag vet att det inte skall vara det heller, men jaja... :) )

Lite för ohittig refräng för att man skall nynna med tror jag. Inte en av dina bättre.

/surskaft.

[shameless self-promotion]

Du får försöka promota vår EP "Surreal" i musikkretsarna sen Perrra ;) Kolla under halvfärdiga demon....

[/shameless self-promotion]

perrra:

--- Citat från: Emulator skrivet 06.11.2008, 18:41:57 ---Man får gratulera då?

:)

Denna låten känns alldels för slät för min smak, tyvärr. Snyggt proddad, men inget som sticker ut (jag vet att det inte skall vara det heller, men jaja... :) )

Lite för ohittig refräng för att man skall nynna med tror jag. Inte en av dina bättre.

/surskaft.

[shameless self-promotion]

Du får försöka promota vår EP "Surreal" i musikkretsarna sen Perrra ;) Kolla under halvfärdiga demon....

[/shameless self-promotion]

--- Slut citat ---

Exakt.. refrängen håller inte ... och jag blir helt störd i hjärnan av ackorden :D Får ingen bra melodi till ackorden som passar bra till versen.. för verserna är skitbra tycker jag!

Tack för kommentar :)

Emulator:
precis! behålla versen och göra nåt helt nytt till reffe kanske?

perrra:
Japp!
Funderar tom på tonartsbyte där kanske :)
Klassiker! he he

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion