Forum > Demolåtar

mahan - WANNA BE THE WORST

<< < (6/9) > >>

oceanmusic:
Fisksoppa? Kan du inte ta Kalakukko istället?  ;)

Det blir spännande att se vart låten tar vägen. Parollen "Less is more" kan funka väl här tror jag.  ;)

Redigerat efter Mahans svar.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kalakukko

mahan:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 07.11.2008, 14:17:25 ---Fisksoppa? Kan du inte ta Kalakukko istället?  ;)

--- Slut citat ---

:P :P :lol: :lol: :D :D

freddy:
Ja, jag säger bara att paybacks a bitch. Nu ska jag bara göra låtar med lågt intro.  :P

Sen ska du göra en fullfjädrad wasp-cover helt enkelt. Vad passar bättre som komplement till "Wanna be the worst" än "I wanna be somebody"?

Men du får nog ruffa till rösten några snäpp till för att nå Blackie-klass, whiskey kanske? :D

--- Citat från: mahan skrivet 06.11.2008, 14:08:29 ---Tjou Freddy!

Ha ha, du gick på minan! :lol:
Tänkte först nog skruva upp introt i samma nivå som resten men i nåt skede beslöt jag mig för att spara "minan"
Din kommentar låter skön, rodnar o bugar... WASP,  wow!
Klart som korvspad, på min bonusskiva kommer det kommer det säkert en WASP version av Mahans "Wanna Be The Worst"! :D

Tackar Freddy för läckert inlägg! :)

h.  johan

--- Slut citat ---

********************************************************EDIT
Här är länken:

mahan:

--- Citat från: freddy skrivet 07.11.2008, 18:08:20 ---Ja, jag säger bara att paybacks a bitch. Nu ska jag bara göra låtar med lågt intro.  :P
Sen ska du göra en fullfjädrad wasp-cover helt enkelt. Vad passar bättre som komplement till "Wanna be the worst" än "I wanna be somebody"?
Men du får nog ruffa till rösten några snäpp till för att nå Blackie-klass, whiskey kanske? :D

--- Slut citat ---

Tjou Fredden!
Håller på att jobba upp rösten med whisky nu som du säger, smakar ju pyton men vad gör man inte för att tillfredställa fansen! :lol:
Du hade nån länk till juutuben som inte funkade, skulle gärna  ha tagit del av den, slå in den på nytt, please!
Och efter detta kommer jag att öppna dina låtar med handen på volymknoben, thats for shure! :P

h.  johan

Tokai:
Tror inte den akustiska gitarren i versen ska följa med trumrytm utan mer rakare som i låtens efterföljande partier.
Tycker låten påminner om Sånt är livet stundtals.
Smittande engamenang i det här. Låten som sådan är väl inget att hänga i julgranen precis, mer som mycket annat bra eller dåligt i den här rock-country genren, som jag ser det.
Men jag blir glad av höra lite jävlar anamma!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion