Tjou allihoppa!
concealed:Jou mannen, kul att den sitter, var faktiskt kul att göra den, trots att man sitter allena i studion!
MacTS:Jou, kan medge att nivåskilnaden i introt övergår smärtgränsen, skall fixas.
O för tusan, min virvel, va kan den ha för fel, den e ju riktigt ny....

Kom igen efter ny lyssning i riktiga burkar.
Och WASP vare här åxå, måste ju erkänna att dom nog inte hört till min lyssningsmusik, skall ta o kolla upp med dom.
Dividend:Tur att du är utrustad med volymknapp, finns dom som har bara ON/OFF

Och kan väl inte annat än tacka att din apparatur var satt på ON!
Emulator:Det var ju ingen tråkig kommentar du gav, eller kanske tråkig ur din synvinkel om du inte hitta nåt att såga på då...

Och förtrollningen med andra lyssningen, den är alltid underbar. Då lixåm brukar saker o ting klarna.
Men huvudsak är ju att du gillar, alltså ur min syn vinkel sett

OCh din nya text på "banne mej" gillas stort!
max:Jou max, ska nog kolla över introt, både cymbaler och nivån, ska inte låta intron förstöra resten av låten
cykeln:Ja detdär med stränggnissel blir ju en bisak när man inte är fingerplockvirtuos, får vara glad att det överhuvudtaget låter. Lade inte ens märke till det innan du kom fram med det, och visst har du rätt. Ska försöka hitta nån EQ att åtgärda saken med, för en nyinspelning kommer inte att lyckas lika bra.

Kul att det ger en live känsla, lite det som var tanken i nåt skede, och stort tack för röstkomplimangen!
Och Emu gav din "allsångsrock" början en snygg ny text, kanske ni kunde köra ett samarbete med det!
Bengan_gbg:
Och jag kan ju bara tacka o ta emot.... tror jag

STORT TACK FÖR LYSSNINGARNA OCH KOMMENTARERNA. SKA FÖRSÖKA FÅ UT NY VERSION
FÖRE JUL PÅ DET SNARASTE!
h. johan