Forum > Färdiga produktioner

Plinka- Stjärnbarn

<< < (3/6) > >>

Ola:
Hej plinka
skön låt!
det jag saknar är antingen nyckelharpa eller fiol eller varför inte både o
tror det skulle ge ett underbart tillskott på denna låt

bra jobbat.
mvh Ola.

Emulator:
En troslkt stycke hökjt i dimmors dunkel. Riktigt fint tycker jag, förutom att det tokskär sig mot kören ibland, vilket tar ner så mycket om man är en gringubbe som jag.

Läste att någon tyckte att barnkören kunde ta hand om refrängen själv? jag tor det skulle räcka för att det skall vara klart.

Riktigt bra!

freddy:
Ja, det här gillade jag skarpt faktiskt. Lite folkmusik sådär. Skär sig lite på några ställen i kören, det är inte perfekt, men inom denna stil behöver det inte riktigt vara det heller kan jag tycka. Det är inte ofta folkmusik är helt ren  :lol:

Mysig låt som jag fastnade för direkt.

Dividend:
Är allt lite kusligt och hedniskt, ja!, med människor som kommer UT ur en ANNAN MÄNNISKA! :)

Trevliga folkmusikaktiga hedna-harmonier ;)

Gillade denna!

Plinka:
Åh, en massa kommentarer- trevligt!  :D

Mahan- tackar, lovar att se över körreverbet och kanske dra ner aningen, samt panoreringen på stämmorna vid nästa mix!  ;)

Guran- tack! Ska fundera över detta! Vet inte om jag har nåt tillräckligt trovärdigt ljud för nyckelharpa, det bästa hade varit en äkta!

Emu- Ja, det där med att låta barnkören klara av refrängen själv är ingen dum idé faktiskt! Men då skulle man behöva samla ihop dem och spela in dem igen och få dem att lära sig hela texten utantill (alla kan inte läsa). Ska fundera över hur jag kan lösa detta, det är ju lite kort om tid med...  :)

Freddy- Tack för din varma kommentar! Att barnen inte sjunger rent tycker jag är helt ok, men att jag själv sjunger falskt är väldigt störande!

Jag är glad att den trots att den är något udda ändå verkar gå hem hos er!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion