Forum > Demolåtar

karl-Every Single Day

<< < (4/8) > >>

cykeln:
Bra låt
Härlig grundgung
När det andra partiet sätter igång (ca mitten) blir det väldigt Gabrielskt
Bra röst, fin sång
De olika ljud och instrument som bygger upp kompet ger låten en spännande dimension
Tycker att basen i först delen var lite mycket på i mina lurar
Riktigt bra!

Eddi:

--- Citat från: karl skrivet 06.11.2008, 08:54:00 ---tack Eko för lyssning...Jo, det kanske är lite ansträngt men det ligger innanför min gräns till skillnad från många andra låtar jag startar i fel tonart...det blir alltid så jobbigt att transponera audio  :unsure: Allt gott / karl  B)
Edit: blev det någon sång på  låten, jag har letat men hittar den inte  :unsure:
--- Citat från: Eko
[/quote ---Nej jag har inte lagt någon sång för jag hoppas ju att du ska säga att "det här fixar jag" jag hotade ju bara med att jag skulle sjunga ju!
 :D Eko
--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Ola:
Hej karl
ger tummen upp på allt! låter kanon hela rubbet!
kanon låt och text jobb
diggar!

mahan:

--- Citat från: karl skrivet 06.11.2008, 19:16:27 ---lighthead,mahan....tnx nu version ligger uppe nu med färdigt slut och färdig text...men hur är mixen???(skitmonitorer?)eller bara jag som är ute och.... /  karl

--- Slut citat ---

Tjou KArl!

Vet inte vad det beror på men låter som du kört mixen genom en light fuzzbox :mellow:
diskanten kör över på fler ställen än jag konstaterade i mitt förra inlägg. Och även nedre registret ligger farligt nära "rött".
Åtminståne i mina lurar låter det ganska obehagligt. Kan vara att det är samma version som jag lyssnar på, brukar du byta namn på låtversionerna, kunde ju vara bra att man vet vilken verre man kommenterar. Vid 3:28 när du sjunger allena hörs disten på sången alldeles tydligt.

Eller så är det nåt på tok med den nedladdningsbara filen?

h.  johan

Emulator:
Skriver under på mahans lyssningsupplevelse. Det låter vasst och lite obehagligt, och det parti han nämner låter det som  det klipper nästan?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion