Forum > Färdiga produktioner
jonnerstone - My Dad
jonnerstone:
postade i fel tråd
Är allt inspelat med reason? Utom gitarr och sång då förstås!
cykeln:
Starkt skriva en låt i den situationen - det kunde inte jag
Låten är riktigt bra - gillar det nära ljudet - och när stämman kommer in på sången påminns jag om ditt (vinnar)bidrag till fish-samlingen
Gillar inte ljudet (distad synth?) på solot, inte heller tamburinen som kommer in till vänster
Men proffsklass är det
jonnerstone:
--- Citat från: cykeln skrivet 05.11.2008, 21:35:02 ---Starkt skriva en låt i den situationen - det kunde inte jag
Låten är riktigt bra - gillar det nära ljudet - och när stämman kommer in på sången påminns jag om ditt (vinnar)bidrag till fish-samlingen
Gillar inte ljudet (distad synth?) på solot, inte heller tamburinen som kommer in till vänster
Men proffsklass är det
--- Slut citat ---
Tack för kommentarer. Starkt att skriva en låt i den här sitationen vet jag inte, det var mer eller mindre tvunget. Ett sätt att skingra tankarna en stund och samtidigt bearbeta. Fick ett mail från min pappa idag och han blev glad och rörd så då har den gjort lite nytta iaf :wub:
Solot är helt riktigt ett synthljud och ett riktigt fult sådant, men jag kunde inte låta bli så jag exporterade ut det och fåkkade upp det med lite uppfåkknings pluggar. Tyckte själv att det blev ett ganska kul ljud som lättade upp allvaret lite. Fick lite Bob Hund feeling över det tyckte jag själv :unsure:
Tamburinen är ingen tamburin utan en gitarr som ligger på 16-delar :D
Glad att du gillade det!!
Lev väl och må gott!!
Micke
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida