Forum > Färdiga produktioner

Jag vill resa dit ni rest

(1/8) > >>

Wernborg:
LÅTNAMN: Jag vill resa dit ni rest
GENRE: Psykadelia
LÅTLÄNGD: 5,16
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3

Här kommer ännu ett bidrag till demofloden med Ynot på sång. Mr Popular himself  :lol:
Harmonica Mike blåste sönder sitt munspel på denna så tryck finns det i Boden-mannen.

Sången ska kompletteras med kör och sen ska solon/sångpartier renodlas lite så den kommer nog bli uppåt 10 minuter i färdigt skick.
Vad tycks så här långt. Synpunkter?

ynot:
inget är som gamla synder.. :D
skapat på ett annat forum tillock med tror jag ..
tack för att man för gapa ... det renar själen ..

Emulator:
trumorna e bra.
gitarrer är mycket bra
munspel mycket bra.
sången är bra, väldigt ren och välartikulerat sjunget ynot, såhär e bra!
trummorna är bra de också, snyggt o funkit .)

Hammondgrunkor: stressiga, ger inget flyt. bitvis brilliant, men annars är det lite som att släppa in yngwie malmsten för att köra allt han har till cavatina ibland. (jag VET att jag aldrig varit någe vidare på liknelser :lol:  )

Riviga gitarrer, rivit munspel och ynots taggtrådsriviga sång, och en snäll hamond? näe, åtminstone lite skitigt på den....

Lite steely dan med munspel i början :D
runt 1 minut kommer orgeln. den ligger fanken ovanpå eller bredvid. skita till....typ. snyggt spelat, men funkar inte riktigt till detta som de e nu,
1:35 gör orglen flörvisso skitcoola flaxningar :) lika så 1:51
nice sound vid 3:02
apbra munspel vid 4:21 typ. gott klös!

skitbra gubbar!!! men gift ihop orgeln med resten!

Wernborg:

--- Citat från: ynot skrivet 06.04.2007, 22:53:31 ---inget är som gamla synder.. :D
skapat på ett annat forum tillock med tror jag ..
tack för att man för gapa ... det renar själen ..

--- Slut citat ---

Gammal synd rostar aldrig.

Jodå - skapad på det där andra stället, men den såg aldrig dagens ljus där i detta skick.
Kul att du gapade på denna, det blev ju himla bra.

Wernborg:

--- Citat från: Emulator skrivet 06.04.2007, 23:04:33 ---trumorna e bra.
gitarrer är mycket bra
munspel mycket bra.
sången är bra, väldigt ren och välartikulerat sjunget ynot, såhär e bra!
trummorna är bra de också, snyggt o funkit .)

Hammondgrunkor: stressiga, ger inget flyt. bitvis brilliant, men annars är det lite som att släppa in yngwie malmsten för att köra allt han har till cavatina ibland. (jag VET att jag aldrig varit någe vidare på liknelser :lol:  )

Riviga gitarrer, rivit munspel och ynots taggtrådsriviga sång, och en snäll hamond? näe, åtminstone lite skitigt på den....

Lite steely dan med munspel i början :D
runt 1 minut kommer orgeln. den ligger fanken ovanpå eller bredvid. skita till....typ. snyggt spelat, men funkar inte riktigt till detta som de e nu,
1:35 gör orglen flörvisso skitcoola flaxningar :) lika så 1:51
nice sound vid 3:02
apbra munspel vid 4:21 typ. gott klös!

skitbra gubbar!!! men gift ihop orgeln med resten!

--- Slut citat ---

Gött. Verkar som det svänger då förutom orgel, även om den gör lite coola flaxningar ibland  :lol: :lol: :lol: Ska absolut se över soundet på den. Tack för en utförlig feedback.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion