Forum > Demolåtar
martinm - I want to do it
Eddi:
Snygg låt snyggt lirat bra röst och nä gubbigt är det väl knappast. Och det är klart vi tjatar om trummor och bas det skulle rocka till det hela ytterligare.
Eko
martinm:
--- Citat från: Eko skrivet 02.11.2008, 19:07:23 ---Snygg låt snyggt lirat bra röst och nä gubbigt är det väl knappast. Och det är klart vi tjatar om trummor och bas det skulle rocka till det hela ytterligare.
Eko
--- Slut citat ---
Nä, inte gubbigt, tänkte mer på en aning gubbsjuk text. Tack för fina ord. Trummor o bas, hmmm, kanske det ändå.
:P
Light Head:
Bra låt, skön melodi!
Sången,, instämmer med Emulator. Det är lite småsurt här å där.
Funderade lite på det där med trummor och bas,, vet inte, kanske? Vispar? En enkel bas som förstärker lite kan nog vara på sin plats.
Bra låt i övrigt!
martinm:
--- Citat från: Light Head skrivet 04.11.2008, 12:07:38 ---Bra låt, skön melodi!
Sången,, instämmer med Emulator. Det är lite småsurt här å där.
Funderade lite på det där med trummor och bas,, vet inte, kanske? Vispar? En enkel bas som förstärker lite kan nog vara på sin plats.
Bra låt i övrigt!
--- Slut citat ---
Jovisst, lite småsurt, men själv står jag ut med det.
Jag har lagt in en ny version med lite EQ-ändringar för att få fram sången bättre. Blir inga trummor o bas i detta skede. Kanske framöver.
Light Head:
Nu har jag ju inte förra verren färskt i minnet, men det låter som om din röst kommer fram bättre nu.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida