Forum > Demolåtar
Asti - När samvetet hårt tynger ner
Emulator:
--- Citat från: asti skrivet 02.11.2008, 18:00:17 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 02.11.2008, 17:28:27 ---Tycker det funkar i deppvisträsket. finstämt, bra text och det räcker alldeles utmärkt med instrumenteringen. fint!
--- Slut citat ---
Ja, jag får nog göra en kraftansträngning för att ta mig ur "deppvisträsket"! Har ofta ambitionen att göra en positiv låt, men det slutar ofta så här - vet inte riktigt varför.
Visor passar nog mitt sångsätt bäst, men man borde ju kunna få till en glad visa nå´n gång! :D
--- Slut citat ---
Tell me. jag har försökt göra något i dur hur länge somhelst. Med positiv text. går INTE :D
martinm:
Jag tycker inte alls att det behövs någon gladare text. Jag är själv en melankolisk jävel och tycker att det här passar utmärkt. Gillar visan o arrangemanget också.
:P
asti:
--- Citat från: martinm skrivet 02.11.2008, 18:06:22 ---Jag tycker inte alls att det behövs någon gladare text. Jag är själv en melankolisk jävel och tycker att det här passar utmärkt. Gillar visan o arrangemanget också.
:P
--- Slut citat ---
Kul att du gillar! :)
Eddi:
Ja den var finstämd Asti kanske att du missar lite pianotoner här o där, snygg kör speciellt vid ett ställe där du går upp samtidigt som du går ner - ja du fattar nog var.
Eko
asti:
--- Citat från: Eko skrivet 02.11.2008, 19:02:49 ---Ja den var finstämd Asti kanske att du missar lite pianotoner här o där, snygg kör speciellt vid ett ställe där du går upp samtidigt som du går ner - ja du fattar nog var.
Eko
--- Slut citat ---
Jag är tyvärr inget vidare på piano, så det blir därefter! :D Kan ju fila på detta en del, liksom dragspelet, för att få lite mer variation.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida