Forum > Demolåtar

Asti - När samvetet hårt tynger ner

<< < (7/7)

Dividend:
Det förstår jag. Menade med ovanstående att efter nån lyssning så funkar det bättre än på den första :)

Bra!

asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 07.11.2008, 16:46:52 ---Det förstår jag. Menade med ovanstående att efter nån lyssning så funkar det bättre än på den första :)

Bra!

--- Slut citat ---
Tack! Jag menade din kommentar om titeln! :)

mahan:
Tjou ASTI!

En absolut klar stjärna på KR:s stjärnhimmel har tändts! Bara sitter o njuter. Glad melodi med inte så glad text, men kombinationen passar mina örao perfekt!
Om jag nu skall hitta nåt att såga på så är det kanske..... tycker pianot kunde slängas ut, lite otajt här o där och hämtar nog inte någåt till i denna annars så snyggt arrade o utförda låten!
Skön röst, en riktig visröst, och skönt ackelir, riktigt visackelir! :)
TACK FÖR DEN!

h.  johan

asti:

--- Citat från: mahan skrivet 07.11.2008, 19:55:55 ---Tjou ASTI!

En absolut klar stjärna på KR:s stjärnhimmel har tändts! Bara sitter o njuter. Glad melodi med inte så glad text, men kombinationen passar mina örao perfekt!
Om jag nu skall hitta nåt att såga på så är det kanske..... tycker pianot kunde slängas ut, lite otajt här o där och hämtar nog inte någåt till i denna annars så snyggt arrade o utförda låten!
Skön röst, en riktig visröst, och skönt ackelir, riktigt visackelir! :)
TACK FÖR DEN!

h.  johan

--- Slut citat ---
Kul att du gillar låten! Jag är tyvärr ingen pianist, men tror att det blir lite tomt om  jag tar bort det helt. Behöver nog däremot korrigera lite här och var! Tack för dina synpunkter! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion