Forum > Demolåtar
Asti - När samvetet hårt tynger ner
karl:
try A-dur ,E-dur, H -dur :) och tänk på jordgubbar /k.
--- Citat från: Emulator skrivet 02.11.2008, 18:04:24 ---
Tell me. jag har försökt göra något i dur hur länge somhelst. Med positiv text. går INTE :D
--- Slut citat ---
freddy:
Det här kan du asti. Känns tryggt och stabilt. Tycker inte det behövs mer, saknar inget alls.
Gillade slingan/solot också. Tycker alltid du lirar bra, schyst ton i guran så att säga :lol:
Jag har väl nämnt att jag önskar lite mer vågade svängar från dig ibland, men det behövs ju inte heller, det funkar ju detta. Så jag ska väl sluta tjata om det :)
Bra lirat!
Emulator:
--- Citat från: karl skrivet 02.11.2008, 19:37:59 ---try A-dur ,E-dur, H -dur :) och tänk på jordgubbar /k.
--- Citat från: Emulator skrivet 02.11.2008, 18:04:24 ---
Tell me. jag har försökt göra något i dur hur länge somhelst. Med positiv text. går INTE :D
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
:lol:
Bengan_gbg:
Det här låter väl bra? Har för mig att jag hört tokigt mkt reverb och "burk" på sången från dig innan men det här låter fint. Kanske inte "jolly jester-text" som du säger...men det är lättare att skriva låga visor än euforiska....det känner jag igen med.
asti:
--- Citat från: freddy skrivet 02.11.2008, 22:10:02 ---Det här kan du asti. Känns tryggt och stabilt. Tycker inte det behövs mer, saknar inget alls.
Gillade slingan/solot också. Tycker alltid du lirar bra, schyst ton i guran så att säga :lol:
Jag har väl nämnt att jag önskar lite mer vågade svängar från dig ibland, men det behövs ju inte heller, det funkar ju detta. Så jag ska väl sluta tjata om det :)
Bra lirat!
--- Slut citat ---
Tack ska du ha, Freddy! Nej, tjata gärna på! Jag vill göra något annorlunda, men hamnar av någon anledning gärna i "samma" tongångar igen! Behöver nog lyssna mer på andras musik för att få inspiration och nya idéer. Du gillade ju inte mina stråkar sist, så nu kör jag med "no strings attached"! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida