Forum > Färdiga produktioner

Janice Prix – Violet Dance

<< < (4/4)

Overkill:
Tack för kommentaren!

Intressant synpunkt på refrängen, vet väl inte om jag håller med dock. Men om basen, hihaten och sången (iaf i refrängen) kan jag hålla med. Jättebra med sånahär tips inför nästa mix sen. Tack!

oceanmusic:
Bra låt!  :) Positiv och glad rock, gillas!

Är den ommixad? Jag lyssnade för ett tag sedan och tyckte då att gitarrern var lite för slamriga.

Overkill:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 06.11.2008, 10:09:02 ---Bra låt!  :) Positiv och glad rock, gillas!

Är den ommixad? Jag lyssnade för ett tag sedan och tyckte då att gitarrern var lite för slamriga.

--- Slut citat ---
Hej! (ursäkta dröjsmål, men har haft problem att komma in på forumet... "VHCS error")

Nej, den är inte ommixad (än). Vi kommer nog pilla lite på den innan vi trycker upp demon, men än så länge har vi inte gjort något mer. :) Tack!

mahan:
Tjou grabbsen!

Blir ju riktigt upplagd för musik när jag lyssnar!
Heelt internationellt sound på kalaset, gillas!
Snyggt break o helsnygg sång o stämmor!

Så arr o lir får 5/5 rattar av Obbnäsjuryn!
Vet faktsikt inte vad jag skulle kunna tänka mig att bättra på, ingen såg, allt sitter perfekt i mina öron! :)

h.  johan

MaxB:
4/5 rattar härifrån!  :rolleyes:
Superbra inte något som man tagit fram på måfå precis.

Jag undrar om trummorna medvetet ska ligga till höger i ljudbilden? I så fall är det ok.
Annars skulle jag vilja ha trummorna mer centrerade och till skillnad från andra, dessutom lite längre bak i ljudbilden (reverb). Vänstergitarren vill jag mestadels ha på lite lägre volym.

Men som sagt, bra produkt redan nu!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion