Forum > Demolåtar

Ocean Music - Storm of Books

<< < (4/4)

oceanmusic:
Danke Emulator!  :)

Som ovan framförts, jag tycker att de nya ljuden höjde denna lite grand. Samt att jag satt och pillade åttondelar tills ögonen blödde i går kväll.  ;)  Satt och A/B lyssnade och fann att synkjobbet tillförde också en hel del.  B)

Clemens:
Tycker att det möjligtvis går lite åt Jan Hammer hållet.. musiken då.. snyggt gjort men för mig är problemet med sån här musik att bibehålla intresset..skulle ju funka hur bra som helst till någon bildkomposition eller liknande..tycker att stycket har lite svår att stå på egna ben och det behövs något ytterliga för att få det riktigt intressant.. just nu bra bakgrund med snygga ljud och intressanta harmonier.. :)

oceanmusic:
Tack Clemens!  :)

Jag ska vara ärlig och säga att jag är nöjd med att det är "just nu bra bakgrund med snygga ljud och intressanta harmonier". Det räcker för mig, det är även syftet med låten.  :)

Den ska egentligen förstärka något annat, oavsett om det är en sinnestämning, en film, en bildspel osv.

Clemens:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 04.11.2008, 14:08:08 ---Tack Clemens!  :)

Jag ska vara ärlig och säga att jag är nöjd med att det är "just nu bra bakgrund med snygga ljud och intressanta harmonier". Det räcker för mig, det är även syftet med låten.  :)

Den ska egentligen förstärka något annat, oavsett om det är en sinnestämning, en film, en bildspel osv.

--- Slut citat ---

Ja, det vore ju himla intressant med bildspel eller nå´t  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion