Forum > Demolåtar
Ocean Music - Storm of Books
SYNTH:
Låter ju riktigt häftigt gillar det! :)
Däremot borde du göra nåt åt leadsynten som har lite för hög nivå, sänk den något! ;)
oceanmusic:
Hoppsan! :o Här hade det hänt lite grejer! :) Tog en vit datordag idag... Har tänt lite ljus istället. B)
Men i vilket fall har jag läst och tagit till mig av era väldigt bra åsikter. Jag har ändrat lite grann, framförallt där ni och jag har varit överens. ;)
Tack Eko, Emulator, Bengan_gbg, IKEN och Synth för lyssning och framförallt väldigt bra input. Equality, hoppas att det har slutat snurra hos dig nu. (konstigt)
Nya versionen i första inlägget.
Eddi:
Det här är nog ett av de bästa verk du gjort JT Kändes som lite house mitt i alltihop också. Pianoljuden är riktigt bra. Tuffa grejer mer sånt.
Eko
oceanmusic:
--- Citat från: Eko skrivet 02.11.2008, 23:06:14 ---Det här är nog ett av de bästa verk du gjort JT Kändes som lite house mitt i alltihop också. Pianoljuden är riktigt bra. Tuffa grejer mer sånt.
Eko
--- Slut citat ---
Tack Eko! :) Kul att du diggar, mycket. :D Houseljudet tyckte jag fungerade bra som en slags "mönsterbrytare", vilket jag brukar vara förtjust i. ;)
Emulator:
Ja, jag gillar grejjen här med houseljudet. Blir lite lagom...inte dissonant, men iallafall en lite edgig tonkombo. snyggt :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida