Forum > Demolåtar

Freddy - Departure - v3

<< < (8/10) > >>

Bengan_gbg:
Freddy: Jag hörde nyss att Wernborg är överjävlig på nylon  ;)

freddy:

--- Citat från: Åsa skrivet 02.11.2008, 13:14:17 ---Finns inte så mycket att säga mer än "oj så fint".
Blir lite lätt rörd och gråtmild av sån här vacker musik.
Du har ju mixtrat till bättre filmmusiklåtar men det här ljudexprimentet kvalar gott och väl in bland dom andra tycker jag  ^_^  Och tänk att en "låtsaskör" kan vara så vacker.

--- Slut citat ---

Kul att du gillar. Tack för att du tog dig tid att lyssna en gång till!  ;)

freddy:

--- Citat från: IKEN skrivet 02.11.2008, 13:25:26 ---Departure,,,,bra namn,låter väldigt mycket Sagan om ringen och Enya,Den där kören,..... :wub:
Även IKEN blir lätt rörd av sådan här musik,du har hittat det rätta uttrycket här,vackert och stämningsfult,enda radanmärkningen är då guran,den låter lite stelt,är det midi?
om så,låter det ändå rätt bra om det.... ;)

--- Slut citat ---

Departure är ett bra namn, tack igen Emu! :)

Ja, guran är midi. Ska lira in på riktigt sen antagligen. ;)

Sagan om ringen-musiken är helt makalös, helt klart en av mina favoriter. Grymt kul att du nämner det, tack :)

freddy:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 02.11.2008, 13:39:57 ---Freddy: Jag hörde nyss att Wernborg är överjävlig på nylon  ;)

--- Slut citat ---

Jag är bättre. :)

Nejdå, men jag klarar helt klart den biten själv. Tack för omtanken dock.  :lol:

equality:
Fortsatt mycket fint och rogivande. Departure är en bra titel. Kanske för mycket kompression men det kan vara bra för bilradion. Baklängesljuden på slutet gillas.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion