Forum > Demolåtar
Trick or Treat?
freddy:
Lyssnade på lite annan musik innan och la märke till att det var lite låg volym överlag på denna. Det kanske bara är ett tecken på att den inte är sönderlimiterad :lol:
Jag hör en hög stämma på refrängen. Oktaven bara. Falsett kanske du har en? Så lägger du den på sista refräng vändan :) eller något..
Snyggt jobbat.
IKEN:
:D
Snyggt som vanligt Bengan,lite muffligt ljud i mina öron dock,beror kanske på olika ljudideal?
saknar lugt här....
Du sjunger jävligt bra,och ditt basspel har tagit sej. ;)
Jag gillar WahWahguran,snyggt ljud,snyggt lir där,rösten som talar,det är du?har du kört den genom någon oktavpryttel eller så?
Bra låt,snyggt arrat,men i mina öron då,lite instängd ljudbild.
Bengan_gbg:
Ocean: Tack!
Freddy: Jodå det finns en falsett - men jag tycker jag använt den så mkt de sista låtarna...och låten är nog låg i volym som du säger, det var ju det jag tyckte första svängen med....
Iken: "Saknar lugt"???
Jo det är jag som snackar...minns inte men jag tror att det är "telefoneq" + octaver + tokkompression på det. Annars bara lågt snackat och nära micken....
Edit: Nä - ingen oktavering förresten...det var bara telefonfilter...
Det instängda o lite burkiga är nog inte ngt att göra åt - sjöng framför datorn m fullt ställ på kompet. Får skaffa en muteknapp till monitorerna....
IKEN:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 02.11.2008, 13:22:20 ---Ocean: Tack!
Freddy: Jodå det finns en falsett - men jag tycker jag använt den så mkt de sista låtarna...och låten är nog låg i volym som du säger, det var ju det jag tyckte första svängen med....
Iken: "Saknar lugt"???
Jo det är jag som snackar...minns inte men jag tror att det är "telefoneq" + octaver + tokkompression på det. Annars bara lågt snackat och nära micken....
Det instängda o lite burkiga är nog inte ngt att göra åt - sjöng framför datorn m fullt ställ på kompet. Får skaffa en muteknapp till monitorerna....
--- Slut citat ---
Bengan,saknar LUFT skall det vara.... :lol:
skriver för fort i bland.....
Emulator:
ren rak snygg rock som funkar kalasbra :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida