Forum > Färdiga produktioner

Zebastian Carlson - The Fairytale of the Ghost

<< < (3/3)

Rattlesnake:

--- Citat från: Zebastian skrivet 01.11.2008, 23:22:18 ---vad är Theremin förresten, det låter spännande!

--- Slut citat ---

Vore väl fint att spela för grannarna på nätterna...?  ;)

IKEN:

--- Citat från: Zebastian skrivet 01.11.2008, 23:22:18 ---Tack till er som gillar låten, det är alltid roligt att höra sånt.
Jag ska försöka förbättra det otighta när jag får tid.

Freddy, nej det stämmer. Jag är ny! Trevligt att råkas, mycket roligt att du gillar den!
Emulator, Det uppskattar jag! =)
IKEN, jaså du tycker det låter sommar. Kan det vara fåglarna eller mer själva låten? vad menas med resten förresten? har du några tips?
Rattlesnake, jo jag vet. det är lite otight, det tänkte jag inte på klockan tre på natten. men jag ska försöka förbättra det nångång. vad är Theremin förresten, det låter spännande!
MaxB, Dig kommer jag allt ihåg! vad roligt att du gillar låten. Jag tycker också den är en blandning av spöklig och rätt snäll.

--- Slut citat ---

''Resten''= resten av bandet....... ;)
Du vet,Trummisen,bassisten,gitarristernkillen brölar i miken......... :) Keyboardnissen finns ju redan ......
Fåglarna,men även ljuden och stämmningen i spelet.Kolla in ''Oceanmusik'' här på forumet,en gammal VST-kollega till dej o mej,då med ett helt annat namn.......
THEREMIN!!!
WOW!
Det fanns en plugg till Cubase för några år sedan där det gick
jäkligt bra att emulera det ljudet,jag har tyvärr tappat bort den pluggen...... :(

Wernborg:
Jättefint tema och sköna harmonier.

Alldeles för otajt för att passera tycker jag. Annars tycker jag arret som sådant funkar helt klart.

Hör gärna en utsmyckad och tajt version av detta.

:)

MaxB:
Välkommen Zebastian. Jag var inte säker men då jag lyssnade på låten blev jag mer övertygad om att det är du som presenterar din musik på KR. Trevligt att ha dig här!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion