Forum > Färdiga produktioner
Memphis - Halleluja
Memphis:
@Divi: Tack så jättemycket! :lol: Ja, världskänd skulle vara kul. :D
@Eko: Hm. förstår inte riktigt vad du menar. Låten var en kul parodi och syftet var helt enkelt att ha roligt göra den samt att sprida glädjen vidare. :)
@Åsa: Tack Åsa. :) Inte vår musik heller, första gången vi gjorde country faktiskt. Svängigt var ordet. :D
@Freddy: Kul att du gillade den, jag vill poängtera att detta var en skojlåt ifall inte det gick fram. Country är väl ingen stil jag gillar heller men det var jäkligt kul att göra en sån här låt iallfall. :P Tack för lyssning och kommentar.
Mvh
Memphis
stensdotter:
*hehehehehehee* :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Håller med Åsa. Stampar takten, busvisslar och ropar yieeeeehaaaaa boys.
Tack för underhållningen.
mahan:
Tjou go BRÖDER!
Fy fa.. vilken aslåt, man kan ju inte hållas på dåligt humör fast man hur vill :ph34r:
Näemen faktiskt detta är det bästa glädjepillret jag hört här på KR! En sjutusans spelglädje och fart o fjång, härliga effekter som backar upp hela rasket, glassplitter och vissel och hela fadderullan! Allt detta utan att det låter överdrivet, mycket smakfullt gjort. Spike Jones blir tvåa!
Ojojoj va glad musik, TACK! :wub:
h. johan
MaxB:
Första covern av denna låt som jag kan acceptera!
Glas som krossas och skjutvapen i baren - det går livligt till!
Eddi:
--- Citat från: Memphis skrivet 31.10.2008, 17:25:42 ---LÅTNAMN: Halleluja
ARTIST/GRUPP: Memphis med bror
GENRE: Säger vi inte.. ^_^
LÅTLÄNGD: 01:41
KOMPOSITÖR: Leonard Cohen
PRODUCENT: Memphis
EV. MEDVERKANDE: Memphis äldre bror
PÅ SÅNG: Min bror på vers 1 och 3, Memphis på vers 2.
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Haudy partners! :D
Detta är en väldigt seriös version av låten Halleuja. (obs, den ligger inte på KR servern, med tanke på att det är en cover)
Observera också att låten inte är på skoj.. :rolleyes: Lyssna och njut. :D
[mp3=200,20,0,left]http://www.dragoncolour.com/halleluja.mp3[/mp3]
Men du skriver ju att låten inte är på skoj och då kände jag mig som en förrädare den var ju skitskoj ju...
Eko
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida