Forum > Demolåtar
Eko ProjectX FLYTTAT
freddy:
Hade jag fel? Fattar inte riktigt.
"Titiyokomp" var en kul term, vad innebär detta? :D Kör hon med några speciella komp eller? :lol:
oceanmusic:
Oj, den här var kalas, tycker jag. :) Riktigt snyggt! Men jag tycker att det känns mycket "brygga" över den just nu, som om den ska ta oss från ett till ett annat men både ett och annat saknas än så länge?
Men grymt bra grund att arbeta med. Jag skulle satsa på ett par naknare partier och använda den befintliga som någon slags crescendo. Mina €0.05
Eddi:
Freddy: Nja fel och fel du skrev"Nu är det enbart "synth-instrument" tror jag, blir lätt lite midi då" och det fanns ju med en aldeles äkta bas så riktigt rätt var det inte. Och jo Titiyo kom med någon låt för några månader sedan där trumkompet är statiskt genom hela låten men otroligt suggestivt - jag har inte fått fram samma känsla.
Ocean: Jag håller med om att det känns som en lång brygga ingen självklar refräng etc. får väl se hur det slutar men alla tycks ju vara eniga om att det måste kunna gå att göra något vettigt av grunden
Eko
freddy:
--- Citat från: Eko skrivet 01.11.2008, 11:57:27 ---Freddy: Nja fel och fel du skrev"Nu är det enbart "synth-instrument" tror jag, blir lätt lite midi då" och det fanns ju med en aldeles äkta bas så riktigt rätt var det inte. Och jo Titiyo kom med någon låt för några månader sedan där trumkompet är statiskt genom hela låten men otroligt suggestivt - jag har inte fått fram samma känsla.
--- Slut citat ---
okej, då är jag med. :lol:
karl:
nice feel...på med sång så är det klart.../ karl
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida