Forum > Demolåtar
Eko ProjectX FLYTTAT
Eddi:
LåTNAMN: WarLords
ARTIST/GRUPP: Eko
GENREP: Jo
LÅTMÄNGD: 1
BANAN: Ett par tre kanske
KOMPOSTÖR: Nje
PROTEST: Tveklöst
VINSORT: Australiskt
EV. MEDLANDE: Ja en del
INKUBATIONSTID: Ca 3 dagar
FORMAT: Något överviktig
Jag har för en gångs skull gjort en låt utan melodiidé eller textidé och har fastnat totalt frågan är väl i första hand om materialet duger som grund i nästa fall vad som kan förbättras och i tredje hand vilken text ska det vara svensk eller engelsk etc. många frågor få svar.
Men det kanske ni har idéer om.
Tacksam för idéer
Edit: Och massor av idéer har jag fått Tack alla. Nu har jag fixat lite med gitarr och trixat lite med drumsen och sjungit om lite men jag svävar nog fortfarande in på tonerna :wub:
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/WarLords.mp3[/mp3]
Emulator:
har inga egentliga tips på svensk/engelsk eller text o inriktning, men det låter riktigt bra. får lite vibbar av amerikansk tv-serie av nån anledning.
fortsätta skall du definitivt göra iallafall :)
Eddi:
Jo men vart? Trevligt att du gillade i alla fall :D
Eko
equality:
Jättebra! Gillar särskilt vändan med "geting"-synthen sedan tappar den liite med nylonguran men fortfarande snyggt och sköna ackordnedgångar. Skulle vilja ha en Grace Slick från Jefferson Airplane sjungandes antikrigstexter och med en oktavhöjning på sista versen.
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 31.10.2008, 02:01:16 ---Jättebra! Gillar särskilt vändan med "geting"-synthen sedan tappar den liite med nylonguran men fortfarande snyggt och sköna ackordnedgångar. Skulle vilja ha en Grace Slick från Jefferson Airplane sjungandes antikrigstexter och med en oktavhöjning på sista versen.
--- Slut citat ---
Visste inte att sångerskan hette "Grace Slick" men har lyssnat mycket på dem. Jag gillar den rösten!
Fortsätt får vi se vad som kommer ut av det här!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida