Forum > Färdiga produktioner
karl-no money for the poor ones
karl:
equality...ska pilla lite på nivåerna och lägga om en del sång...visst "stylus" kan bli lite torra ibland men vill inte vräka på...mollpartiet är från en "slaktad" låt som aldrig blev något men du har hört det på den tiden man inte la upp hela låtar utan bara en figur för att få respons på :huh: B)tnx / karl
Max B...I am ? :rolleyes: Jag vet jag hör det själv...ska fixa till det...tnx / karl
Dividend:
Kul att du fortsätter jobba på att finslipa den här typen av "sound" och musiktyp. Kan inte komma nåt som låter liknande, som är lika bra.
Lite depp, lite nordisk folkvisa (inklämd där), trevligt gitarrspel. Melankoliskt, men lyssnar inte på texten nu.
Bara lyssnat en gång, men känns som om detta ligger i yttersta toppskiktet av vad du gjort! Och jag menar det... (Typ top 5 eller nåt)
Nice kontemplativ stämning, intressant och mycket bra. Typ en karl-låt :)
Får väl ta och lyssna på text och på låten några gånger till, och återkommer om jag hittar nåt :)
karl:
tnx Per för lyssningen och kul att du tycker det låter eget och top 5...wow nice kul / karl :rolleyes: B)
--- Citat från: Dividend skrivet 30.10.2008, 15:22:21 ---Kul att du fortsätter jobba på att finslipa den här typen av "sound" och musiktyp. Kan inte komma nåt som låter liknande, som är lika bra.
Lite depp, lite nordisk folkvisa (inklämd där), trevligt gitarrspel. Melankoliskt, men lyssnar inte på texten nu.
Bara lyssnat en gång, men känns som om detta ligger i yttersta toppskiktet av vad du gjort! Och jag menar det... (Typ top 5 eller nåt)
Nice kontemplativ stämning, intressant och mycket bra. Typ en karl-låt :)
Får väl ta och lyssna på text och på låten några gånger till, och återkommer om jag hittar nåt :)
--- Slut citat ---
oceanmusic:
Håller med, åtminstone någon! :) ;)
Bra låt, bra sång! (som vanligt). Jag gillar din röst skarpt verkligen. Det jag möjligtvis saknar är att vissa fraser skulle kunna blötas upp för att skapa lite mer dramatik. Vet inte om jag har någon PG-låt i huvudet men det fanns vissa ställen i melodin där det kliade i mina reverbfingrar rejält!
Tummen upp! :)
karl:
tnx ocean...kul att du gillar / karl
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida