Forum > Färdiga produktioner

karl-no money for the poor ones

<< < (3/5) > >>

Clemens:
Snyggt....gitarrbreaket och stycket med stringsen är riktigt bra...en sak..vet ju att du gör allt på onsdagar..även texten? Hur fasen hinner du med?.. :) Snart dags för CD nr 2? 

karl:
Clemens...tack för lyssningen...startade "stylus" och lät mig inspireras...men visst ibland går det fort...och ibland för fort...Hörs / karl

asti:
Suveränt! Skitsnygga gitarrer och varierat arr, sången bra som alltid!
Jag älskar den här typen av låtar, man får lite av den där känslan som när det kom ut ett nytt Beatles-album t.ex. Man sitter med ett fånigt leende och bara njuter!  :wub:

karl:
tnx för överord men kul att du gillar / karl  B)

stensdotter:
Fan Karl - vad jag saknar ditt goda sällskap. Jag känner det så snart låten går igång. Jag vill att vi ses snart igen och gör en studioraid tillsammans. Jag behöver komma tillbaka in i musikskapandet, kreativiteteten, skaparglädjen. Den BOR ju för tusan i dig!!!!!!

Din musik gör mig alltid så upprymd. Det blir som föreningen för inbördes beundran här - jag ber er andra om ursäkt - men herregud vad du är begåvad mannen. Pianosticket en bit in i låten, alltså - var hittar du alla dina idéer??!!!!! Jag bara leeeeeer.  :D :D :D Och alltid bra texter. Du är ett geni och jag hoppas verkligen att du kommer bli upptäckt och firad för den stora talang du har. Jag är INTE en kvinna som brukar strö superlativer omkring mig, men dina låtar göra mig berörd - varenda gång. Helt otroligt.

Så - när kan vi ses och tota ihop något?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion