Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Birds
Wernborg:
Bara en reflektion off topic ....
Ser att Emulator och jag tipsar om ungefär samma saker. Trots att vi tycker olika om låten/stilen som sådan så blir slutresultatet av feedbacken hyfsat lika.
Många vill ju inte lämna synpunkter på sånt dom inte gillar. Det verkar ju funka rätt bra det också.
Yllet:
--- Citat från: Wernborg skrivet 30.10.2008, 00:31:24 ---Bara en reflektion off topic ....
Ser att Emulator och jag tipsar om ungefär samma saker. Trots att vi tycker olika om låten/stilen som sådan så blir slutresultatet av feedbacken hyfsat lika.
Många vill ju inte lämna synpunkter på sånt dom inte gillar. Det verkar ju funka rätt bra det också.
--- Slut citat ---
Det är ju kanon.
Nu ligger en ny version uppe för sågning... Finns väl fortfarande en den småpill kvar, men orkar inte mer idag.
/Jon
Wernborg:
Bättre virvel. Fortfarande lite att göra. Jag vill ha kortare efterklang på sejarmattan.
Du bankar otakten eller så är det något annat missljud (som inte går i takt....)
Det hörs i stoppen. Läck?
Yllet:
--- Citat från: Wernborg skrivet 30.10.2008, 01:17:27 ---Bättre virvel. Fortfarande lite att göra. Jag vill ha kortare efterklang på sejarmattan.
Du bankar otakten eller så är det något annat missljud (som inte går i takt....)
Det hörs i stoppen. Läck?
--- Slut citat ---
Helt rätt, det ligger ett litet delay på virveln, man hör det tydligt på stoppet. Kanske tar bort det, ska lyssna i morgon med friska öron :)
Men du har nog helt rätt med mindre sejjarmatta, har dragit ner rätt mycket runt 500-700hz på overheads, det e mycket de som gör att "burkigheten" försvunnit från virvlen... jag tog nog i för mycket.
Får skruva på fredag, i morgon ska jag flytta saker. Tack för tipset
/Jon
Yllet:
Suck kunde inte hålla mig, skulle ligga sömlös om jag visste att de va för mycket sejjare på virveln, fixade till det + drog ner ackegurorna lite på ref :) (Ditt fel wernborg)
God natt och tack för lyssningen, alla som lyssnade idag...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida