Forum > Färdiga produktioner
Perrra - I will never let you go
Joelstromgren:
Tycker låten är otroligt bra faktist! och även produktionen, men det låter lite mycket midi. Men med riktiga instrument så är jag säker på att detta kan bli en hit! Mvh :)
perrra:
--- Citat från: Joelstromgren skrivet 10.04.2007, 13:12:03 ---Tycker låten är otroligt bra faktist! och även produktionen, men det låter lite mycket midi. Men med riktiga instrument så är jag säker på att detta kan bli en hit! Mvh :)
--- Slut citat ---
ååh.. Tack som fan .. glömt bort denna tråden helt.. så jag svarar nu.. bättre sent än aldrig :D
Jo.. skivbolaget gillar denna låten också, men dom tycker det är lite för mkt "i will i i i will i will" =) och lite för snabba texter typ.
Men jag jobbar på att dela upp texten på nåt... ersätta lite ord osv :D
Tack som fan för fin kritik!
/Perrra
Fredrik Karlsson:
Bra låt men det blir en hel del svengelska eller rättare sagt att du utalar orden för väl, tyvärr så blir det lite störigt att lyssna på då!
perrra:
--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 02.06.2007, 12:28:25 ---Bra låt men det blir en hel del svengelska eller rättare sagt att du utalar orden för väl, tyvärr så blir det lite störigt att lyssna på då!
--- Slut citat ---
Jao.. svengelska it is =)
Men som jag skrivit över så måste ju hela texten skrivas om så inget att bry sig om!
Tack
/Perrra
SYNTH:
Håller med Fredrik vad han skriver annars är det en skön låt du har pågång med perrra! ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida