Forum > Färdiga produktioner
Badlands and Iken - Will you follow me home
Bengan_gbg:
IKen: Det är nog bara bra i stan....jag stack ut snoken nyss o det är kallt jävel....
Ang virveln förresten...jag klarar ju inte av ljudet på standardvarianten på EZ....har du provat vintageexpansionen??? Jag gillar den mkt mer!
IKEN:
Ny länk,ny Mix....
Lite mer tryck,lite tightare.....
och dessutom,lite mer åt det håll som Mahan antydde...
Och ....... tjaa vad säger man? Har aldrig lyckats mixa mina egna låtar på detta vis.....
Tack Bad!!! ;)
http://www.theikenband.se/Will%20You%20Follow%20Me%20Home%2020081101mix2%2016.mp3
IKEN:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 01.11.2008, 19:57:46 ---IKen: Det är nog bara bra i stan....jag stack ut snoken nyss o det är kallt jävel....
Ang virveln förresten...jag klarar ju inte av ljudet på standardvarianten på EZ....har du provat vintageexpansionen??? Jag gillar den mkt mer!
--- Slut citat ---
Den tycker jag låter ,typ,väldigt dovt???
Kanske det är min tinnitus som spökar där.... :ph34r:
kallt i min favoritstad.....Tur att jag inte skall ner dit förrän April/Maj någon gång.... :lol:
Eddi:
Ja det är ju suvve så är det bara men tycker att det inte skadar om Janne kommer fram ytterligare lite (kanske lite mer väta också)
Eko
Bengan_gbg:
Iken..ja det låter ju mjukare...inte så jädra hårt som originalvarianten...jag kör vintage på alla mina låtar...å de är ju iofs muddiga...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida