Forum > Demolåtar
EMULATOR: Snow In July -sångpremiär VER 3
valdez:
Tycker du har en mycket bra låt..sången blir bara bättre och bättre ..det är bara på några småställen som du är lite ojämn, men du kommer att hitta fram..
Du har en jättebra röst... också en mycket egen röst med mycket känsla i..
Är helt övertygad om att denna låt kommer bli grymt bra i slutresultatet!
Emulator:
:wub:
tack ska ni ha :) känn verkligen skitkul!!!
ska gasta vidare i källaren när tillfälle ges så kanske det funkar så småningom :)
EQ: visst ska det va lite blött s om 80-talet ? Tears for fears, simple minds...:=)
återigen. skitkul, blir rörd och lite stolt :)
Harmonica mike:
Yeaah man.
Det tar sig. Sången har klättrat flera nivåer.Snacka om utveckling! När du övar sång så öva vibratot också,det är mycket viktigt.Jag sa ju att tonsäkerheten fanns från början,det bevisar du här.Nån ton kan du ju slipa på,men i det hela taget så är det en strong insats.
Snyggare mixad sång också.
Jag måste ju säga nåt om låten också:Bra låt.Highaten är hög,smyg ned den i volym så låter hela mixen bra!
Mvh
Micael
Pwayne:
Bra låt Emulator!
Jobba vidare med sångträningen för du har en ett utmärkt råvirke och då är det bara träningen som saknas, lätt match!
Som sagt mkt 80-tal men lite trevligare ljud än mycket från den tiden :D
Ser fram emot din sångutveckling, det handlar bara om träning och självförtroende sen är du hemma och det blir kanon!
Emulator:
Hmike och Pwayne:
tack så j*vla mycket hörrni, jag tycker det är skitkul att det uppskattas. En hel del återstår, men fattar nu hur mycket som sitter i psyket av detta....har faktiskt en insjungen version nu som är ett hack bättre igen....rätt riktning!
Hmike: trunmmor är lite av stötestenen för mig....får inte till det 100%. Vi får sse hur det blir på nästa version :)
tack igen allihop för lyssning och krititk!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida