Forum > Demolåtar
Rosa Ätpinne - Ny elektronisk låt
lnetzel:
--- Citera ---Hacka.. ja det kanske man kan kalla det, trycka på den lilla knappen till höger för download alltså? :D Grejen var väl snarare att vi ville upplysa om att det var fel, skönare att slippa ladda ner alla låtar.
En annan grej Anarchos, skriv gärna ditt namn när du lägger upp låten, det är lite luddig "titel" nu som du förstår. // ser att det står "rosa ätpinne" i kommentaren efter nu.. nåja, bara lite förvirrande då :D
--- Slut citat ---
Hahaha, ja "podcast" står det som tooltip.. jag är Ipod motståndare och har aldrig funderat på att trycka på det... så jag kollade faktiskt i html koden efter adressen:) Jag känner mig jättesmart nu.
Anarchos:
Oj, vad fel det kan bli ibland, hihi!
Laddar upp den på putfile också så att man slipper ladda ner den.
EDIT: Kolla första inlägget för putfile-länk.
--- Citat från: lnetzel skrivet 28.10.2008, 11:49:36 ---...Jag tror nog att vi skulle uppskatta den med sång bättre för instrumental är det inte så spännande.
--- Slut citat ---
Jasså, jaha!? Ok, ni bad om det:
Översta låten it is
--- Citat från: lnetzel skrivet 28.10.2008, 11:49:36 ---Däremot är det ganska behagliga ljud att lyssna på och 5 timmar är ju rätt kort tid att göra en låt på men jag frågar mig varför?
--- Slut citat ---
Ja, jag fick inspiration och kände mig tvungen att göra nåt. :)
lnetzel:
HAHAHA.... seriöst... låten lyfte som fan. Inte för att jag kanske kommer att köra den på repeat hela dagen men jag tänkte när jag läste ditt inlägg och väntade på att låten skulle buffra att om sången är sådan synthpop med text som "fading away" eller något med ordet "pain" så måste tyvärr avfärda låten. Men detta var jo roligt. Nog fan den enda text som passade med den låten:)
Men jo, en del kanske inte uppskatta detta!
Emulator:
Ljuden är inte riktigt tillräckligt starka för att böra låten i sig. Trummorna låter maffigt slutet av 80. Rätt snyggt bitvis, men är lite för sparsamt för min smak.
MaxB:
Kul ljud blip blopp. Efter en minut låter det som en groda kommer in på scenen. Rara ljud.
Vid 2.04 kommer grodan tillbaka med hela familjen. Det är roliga ljud.
Om du vill att man ska lyssna på fler versioner än den första tipsar jag om att lägga en länk till en ny version även i ditt första inlägg.
Redigerat:
Nu såg jag myspacesidan - den är ju skit-sjuk!
Efter att ha sett den ändrar jag mig, tycker inte alls det är rara ljud. Helt djävla skit-sjuk text också.
Vill du förklara syftet med en myspace-sida? Jag har troligen missat syftet totalt, om det är så att den är skapad med glimten i ögat eller något liknande.
Punk / Alternativ / Kristen rap
Gotland, Värmlands län Sverige
Jag har också på er sida svårt att se kopplingen till "Kristen rap" på Gotland i Värmlands län...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida