Kontrollrummet

Författare Ämne: Samtliga bidrag till JULELJUD 2008 - Nu med aktiv status för varje låt.  (läst 14748 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

freddy

• Gäst
http://www.kontrollrummet.com/raddabarnen/2008mp3.zip

coolt!   :lol:

Utloggad Plinka

• Legend
  • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Härligt! Håller på att ladda ner nu! Ska bli spännande att lyssna på alla!
Plinkar på en låt...

Utloggad flabb

• Idol
  • Antal inlägg: 1 275
    • Visa profil
Importerade i itunes men det var visst inga taggar så hittar knappt nålarna i höstacken, åäö:a blir skit på Mac också, men det fixar vi sen antar jag :)
Jag har bytt signatur och kallar mig nu "Mats": http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=profile;u=1531

freddy

• Gäst
Importerade i itunes men det var visst inga taggar så hittar knappt nålarna i höstacken, åäö:a blir skit på Mac också, men det fixar vi sen antar jag :)

Ja, det var lite förvirrande. Håller med. :D

freddy

• Gäst
74:12

Jo, precis. Men du har fortfarande med alla dina tre låtar va? Men det funkar väl om 80 min är det folk har hemma :)

Utloggad Fidden

• ♪♫
  • List-etta
  • Antal inlägg: 940
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Nu har jag skummat igenom den. Som julskiva är den väldigt... speciell :D
blargh

Utloggad david.roennlund

• Traditional Norwegian/Swedish Emofiddler
  • Moderator
  • Legend
  • Antal inlägg: 2 194
  • Strength through diversity
    • Visa profil
Nu har jag skummat igenom den. Som julskiva är den väldigt... speciell :D

Hurså  :D
"Don't Smoke Don't Smoke Nicotine Nicotine No
No don't smoke the official Dope Smoke Dope Dope."

Mit sozialistischen Gruße!
David

Utloggad tsmalmbe

Detta är en preliminär version ja, taggarna fixar jag sen nån annan morgonnatt! Sort by path&filename fungerar bra i de mera avancerade spelarna.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.

Utloggad tsmalmbe

Jo, precis. Men du har fortfarande med alla dina tre låtar va? Men det funkar väl om 80 min är det folk har hemma :)

Nej givetvis inte. Låtarna är i de som finns på omslaget.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.

freddy

• Gäst

Nej givetvis inte. Låtarna är i de som finns på omslaget.

okej, så då räkna jag fel då alltså. :) Eller så stämnde inte någon tidangivelse. Nåja..

Utloggad Dividend

• Elvis
  • Antal inlägg: 10 317
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
O tannenbaum är höjdpunkten på skivan! :D

Jäpp vi får fixa taggarna. Och Å ä ö, och mellanslag => underscores, så blir det enklare för mig :)
https://soundcloud.com/user7789882

Utloggad Plinka

• Legend
    • Visa profil
    • YogaDansa
Nu har jag lyssnat igenom hela skivan så att det dåna i hela huset! Det är ju jättebra!Något vi kan vara riktigt stolta över! En underbar blandning faktiskt  :D

Det där med skivlängden- går det inte att kapa bort en sekund här och där?  :unsure:
Plinkar på en låt...

freddy

• Gäst
Nu har jag lyssnat igenom hela skivan så att det dåna i hela huset! Det är ju jättebra!Något vi kan vara riktigt stolta över! En underbar blandning faktiskt  :D

Det där med skivlängden- går det inte att kapa bort en sekund här och där?  :unsure:

Som dividend poängtera så är det nog standard med 80 min ändå. Men det kanske finns lite "tystnad" att beskära. Det där får tsm bossa över. :)

Utloggad Memphis

• Från List-tvåa till
  • List-etta
  • Antal inlägg: 736
    • Visa profil
Eller så klipper vi bort alla dubbelrefränger, onödiga stick och sliskiga gitarrsolon.. då borde allt få plats på en skiva..

:P

Utloggad Zebastian

• Talang
  • **
  • Antal inlägg: 130
    • Visa profil
Jag lyssnade lite snabbt på hela skivan igår och det låter både personligt och väldigt bra!
Jag ska bränna ner den och lyssna mer till helgen.

Utloggad Plinka

• Legend
    • Visa profil
    • YogaDansa
Jag tycker bara att det är jättetråkigt att inte Freddy som initiativtagare har med någon låt!  :(
Om vi nu ändå ligger på över 74 min, så kunde vi väl få plats med Freddys också, då hamnar vi väl ändå på under 80 min?
Plinkar på en låt...

oceanmusic

• Gäst
Förslag, plocka bort Juleglögg och sätt in en låt av Freddie istället. Plinka, mycket bra poäng där! :)

Utloggad david.roennlund

• Traditional Norwegian/Swedish Emofiddler
  • Moderator
  • Legend
  • Antal inlägg: 2 194
  • Strength through diversity
    • Visa profil
Tsm har mastrat klart allt redan och gjort en cue-bin av allt.

Det är iaf för redov för förändringar i detta skede
"Don't Smoke Don't Smoke Nicotine Nicotine No
No don't smoke the official Dope Smoke Dope Dope."

Mit sozialistischen Gruße!
David

freddy

• Gäst
Vilken fin omtanke, snällt av er.

MEN jag tänkte deltaga, dock tyckte jag inte att det blev så juligt. :) Jag tycker nu i efterhand att det var bra att stå utanför och bara driva på lite, la tiden på det istället.

Så tack snälla, men det är hur lugnt som helst. Nu är det full fart framåt som gäller, precis som david säger :D

Jag tycker vi har fått ihop en riktigt schyst julskiva med alternativa jullåtar. Jag har många personliga favoriter på skivan, riktigt kul.

Utloggad tsmalmbe

bekräftar: det är nu hopplöst sent att få nåt nytt med. Skivan är upplagd på nedladdningsstället och det är klat med den saken.