Forum > Färdiga produktioner
equality - Julefriden in
cykeln:
Klappat och klart! :)
Bra intro. Git och sång vet du
Gillar elgitarren här
Bra låt med ett bra julebudskap
Härlig närhet i framförandet
egghuvud:
Det här är riktigt bra. Det är väl också därför man så gärna vill gnälla om små detaljer, so here goes:
Lite vass sång. Jag tycker att du spelar rasande vackert på gitarren och gillar verkligen figurerna. När pianosolot kommer så kanske jag skull önskat att du kompade lite enklare på gitarren annars blir jag så ambivalent till vad jag skall lyssna på. Men det är egentligen en småsak. Trummorna stressar kanske lite. Jag gillar trainkompet, men om det gick att få det lite mer laidback så skulle det vara grädde.
Men förutom detta så är det faktiskt bra på riktigt. :)
Wernborg:
Nu kan du snart stå för nästa utgåva av Svenska visklassiker helt själv.
:D
Nåja... trummorna då bara också.
mahan:
Tjou EQ!
Va kan man säga här då...
Detta kan du ju absolut, din genre!
Bra låt, med lite för mycket sväng kanske :D
Det som drar ner poängen av mig är obehjälpligt rytmavdelningen, travar på helt utan att bry sig om det andra liret. Låter fishi fishi fishi från början till slut.
Skulle jag få mixa skulle jag antingen byta ut visplarna mot plain kantslag eller åxå bara använda en tamburin typ 1-2-3-4. Eller är tempot kanske överlag för snabbt för att inliva julefrid?
OCh i slutet borde du varva ner tempot, blir lixåm lite "hum o hoijt o slut" nu, utan känsla.
Trots lite knarrigt inlägg så gillas låten
Blir alltid lika avis när jag hör ditt gitarrspel, underbart!
DEt var bara arret nu som jag snubblade på :rolleyes:
h. johan
flabb:
Kommer inte ihåg vad jag kommenterade sist, men texten är jättebra och låten med.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida