Forum > Färdiga produktioner

Kontrapunkt - Time is out of season

<< < (3/6) > >>

Dividend:
Ja, ni är rätt bra på det här. :)

Lite REM som nån skrev, annars har jag inte tänkt på dem när jag lyssnade på andra låten. Genren har jag inte lyssnat på sen Automatic for the people (REM) om jag skall vara ärlig, men det här är bra! Bättre än REM :D (Tycker jag, därför jag övergav dem mellan två skivor, vad de nu heter) Trots liknelsen, låter det ändå eget på nåt vis, utan att jag kan peka på vad som är nytt.

Kanske återkommer ;)

Bra!

(Och lycka till på spelningen.)

Hedblom:
Det där var riktigt, riktigt bra!  :D

Trevligt arr som fungerar hur bra som helst!

Nu skulle jag vara ball här och skriva att det lät som REM fast 100 gånger bättre än de senaste låtarna, fast Loosing my religion, är svårslagen  :lol:
Nu han ju några andra före, men måste säga det ändå, för det var det första jag tänkte på.

Du kanske skulle basa på lite mer, men vänta med det tills refrängen eller något sånt, för det var en riktigt mysig känsla över allt.

Har inget annat att "klaga" på... Kämpa på!  :D

Tokai:
Det här tycker jag är jättebra. Musik som känns ärlig. Men också ovanlig, traditionell musik från en annan kontinent. Det här med "wäää" ljudet som freddy påpekar nog fixas med eq, har kanske med rumsljudet, som hörs ibland, att göra. Eller så sjunger nu genom näsan :P
Låten är mycket bra :D

Clemens:
Får stämma in i lovorden..riktigt bra! kan till en början tycka att det känns helt OK utan bas.. men kan nog tycka att den efter en stund kan komma in i värmen...Bra jobbat! :)

Åsa:
 :wub: ...japp, leendet spred sig tämligen omgående när jag började lyssna på låten, och det är alltid tecknet på att låten sätter sig direkt och att jag gillar den riktigt mycket! Jättebra sång, fina stämmor, fint spelat och snyggt ljud.. bra bra, jag ville spara ner låten men det gick inte?  :huh:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion