Forum > Demolåtar
Med schakalerna
MaxB:
Vi är flera som väljer att lyssna, vara sig vi är musiker, nyfikna eller goda medmänniskor. Vi befinner oss alla i olika stadier i musikskapandet.
Jag hör i dina inspelningar drag av afrikansk musik, amerikanst tidig blues och ... jag vet inte vad.
Jag tycker du ska fortsätta presentera din musik här. Vi kan välja att tycka till eller välja att inte kommentera.
Om du inte sjunger ord utan väljer att fortsätta på samma ordlösa sångtema, tycker jag det är okej.
Men kanske är det inte så många som fortsätter kommentera musiken då. Det visar sig!
Trevlig helg!
Dividend:
--- Citat från: bow35 skrivet 31.10.2008, 12:31:04 ---Vet inte om valet av instrument spelar nån roll. Dessutom börjar jag bli kär i min gitarr
--- Slut citat ---
Nej, det är bara två av låtarna som jag finner väldigt lika. Kan sjutton inte komma ihåg var låten ligger och vad den heter, så kan inte lyssna just nu. Det beror inte på instrumenten.
I båda fallen påminde rytmiken om Enter sandman av Metallica :)
Skall tillägga att jag själv inte har nåt emot dina mixar. Man tager vad man haver. Bra micar är dyra.
Din sång, vet inte om det skulle bli bättre om du sjöng "text" istället för repetitiva fraser som nu.
Nu funkar det. Meditativt och smått kul också ibland :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida