Forum > Demolåtar
Spinach Beach - Vinternatt
flabb:
Tack för återkopplingen och kul ni hittade positiva saker! :)
Vad gäller förbättringspotentialerna(?):
Wernborg, angående texten/konsonanter osv, du har lite rätt där, jag hade nog inte tänkt så mycket på det förrän du skrev så, förklarar att den var lite trixig att sjunga in ^_^
Får se om vi hinner bearbeta texten, kanske blir svårt, hmm, får fundera.
Oo-körerna hittade CC i nån manick/samplehög :) Kanske blir bättre i nästa version :)
EQ: ja, basen blev väldigt dansbandig, ja man kan tänka sig en mörk värmländsk kall snötäckt skog, fast eg är det inte värmländska utan på andra sidan Vänern ;)
Freddy: kul att ni hade roligt, det bjuder vi på :) Glimten i ögat och flow med sången, ja jag har väl lyssnat för mycket på S.H. kanske och borde väl inte försöka vara seriös, för jag lyckas väl mindre bra ;)
dividend, vad gäller sången, se ovan svar. Eddie Meduza? :ph34r: Måste vara dialekten som smyger in? :unsure: För det kan knappast vara texten :)
flabb:
Hej, har lagt till länk till ny version i huvudet, lagt på slajdgura (ett tafatt försök få den lite mindre dansbandig),
gjort om kompguror, mixat om lite.
Samma sång dock ;)
Hur låter mixen?
Åsa:
:wub: Den är lite sådär skönt fulsnygg den här låten! Jag gillar den mycket!
Kören blev ju bra, har inte hört den inmixad förräns nu.
Jag står gärna med som "ev medverkande" ;)
Hälsningar Damkören :D
flabb:
Woops, självklart, ordnat.
flabb:
--- Citat från: flabb skrivet 15.11.2008, 21:22:43 ---Hej, har lagt till länk till ny version i huvudet, lagt på slajdgura (ett tafatt försök få den lite mindre dansbandig),
gjort om kompguror, mixat om lite.
Samma sång dock ;)
Hur låter mixen?
--- Slut citat ---
Ingen som behagar kommentera mixen? <_<
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida