Forum > Demolåtar

equality - Julefriden in - flyttad till färdiga demoner

<< < (2/6) > >>

Eddi:
Det är i särklass den bästa julprotestlåten jag hört. :D
Eko

equality:
Larsson: Trio feelingen kanske skulle behållits rakt av? Har ju kommit nya bra samplade kontras så min kanske är omkörd numera? Fan tro't! Tack för bra feedback Larsson!  :)
Kornstad: Ja lite paradoxalt med upbeat och julefrid...?  :o :huh: :unsure: Men kunde inte låta bli när jag ville ha trummor som metronom och trainshuffle-burkarna fick var kvar.  B) Pianot är utbytt nu. Hoppas det funkar bättre. Tack Andreas!  :)
Eko:  :wub: :P

Åsa:
 :wub: Ja va bra låten blir, kanon! Du sjunger ju skitbra i den här låten, vad skrev Tomas -otvunget/avslappnad. Ja verkligen, den satt som en smäck den här! Det var verkligen du det här, roligt att höra.  :) 

Leif:
Tjena!

Det här är riktigt bra! Skitbra och träffsäker text! Tänkvärt. Sången ligger helgjuten i den här låten. Pianot låter ju världsklass med. Bästa jul-låten jag har hört på länge! Bra jobbat!

Tack!

cykeln:
Denna skulle platsa på Magnells nästa platta!
Suerfint gitarrlir
Du sjunger jättebra
Fint gung när orkestern kommer igång
Denna texten behövs på en julsamling

Har inte mycket att komma med till förbättringar - känns väldigt klart
Ev - något kortare pianosolo - (kanske att den jazziga känslan och "glada" tillslaget och löpningarna motsäger texten lite)
och att något parti av versen efter pianot går ner på bara gitarr, sång - som introt

Gillar mycket!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion