Forum > Demolåtar

equality - Julefriden in - flyttad till färdiga demoner

<< < (6/6)

freddy:

--- Citat från: equality skrivet 27.10.2008, 11:08:03 ---Freddy: Tack för koll. Eftersom du är tomteral väger dina ord extra tungt. Inte bara därför jag la till ett intro.
ocean, divid: Vetif... kan inte fixa en spelare från jobbet där jag sitte. Freddy kanske kan flytta till färdiga som moderator eller gör jag det och hur?

--- Slut citat ---

Jag är inte moderator här. Folk verkar tro det, men det är bara under juleljud08 jag har såna resurser. Här är jag vanlig dödlig :)

Vad jag har sett så brukar man bara starta en ny tråd under färdiga? och sedan hänvisa till den i ofärdiga. Jag tror det är så man brukar göra. Jag är så naiv att jag alltid postar mina låtar direkt i färdiga :D

oceanmusic:
Men, det finns ju en knapp även i halvfärdiga ju...  :o  Ska kolla om jag hittar beskrivningen, återkommer.  :)

--- Citat från: Stolle ---...
Edit: Just det, spelaren får man genom att trycka på högtalarsymbolen som finns till höger om youtube-knappen.

--- Slut citat ---

freddy:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 27.10.2008, 11:20:55 ---Men, det finns ju en knapp även i halvfärdiga ju...  :o  Ska kolla om jag hittar beskrivningen, återkommer.  :)

--- Citat från: Stolle ---...
Edit: Just det, spelaren får man genom att trycka på högtalarsymbolen som finns till höger om youtube-knappen.

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Ja precis, skillnaden är inte knappen. Skillnaden är att under färdiga kan man ladda upp låten på KRs server, annars måste man ha en egen server/URL att bistå med. :)

OT här, sry eq.

Clemens:
Du har verkligen känsla för vad du gör...låter kalas! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion