Forum > Demolåtar
Cykeln och Åsa, Marre, equality, Asti - Julero (v6 och v8 - i kyrkan)
equality:
Lyssnar på ver 9. Tycker nog det är den version som har det bästa reverbet, vare sig för mycket eller för lite. Lagom helt enkelt. Sen går det nog inte att fixa till alla olika mick- och rumsljud. De som sticker ut mest här är Astis och min sång.
cykeln:
--- Citat från: equality skrivet 17.11.2008, 23:25:36 ---Lyssnar på ver 9. Tycker nog det är den version som har det bästa reverbet, vare sig för mycket eller för lite. Lagom helt enkelt. Sen går det nog inte att fixa till alla olika mick- och rumsljud. De som sticker ut mest här är Astis och min sång.
--- Slut citat ---
OK, Åsa tyckte samma - så det får bli den.
Jag får nog ta på mig och tillstå att jag inte har tillräcklig kunskap för att fixa till bättre än så här
Jag gillar eran sång och faktiskt att det är lite olika - dock ska det ju inte låta konstigt.
Åsa:
--- Citat från: cykeln skrivet 18.11.2008, 00:09:58 ---
--- Citat från: equality skrivet 17.11.2008, 23:25:36 ---Lyssnar på ver 9. Tycker nog det är den version som har det bästa reverbet, vare sig för mycket eller för lite. Lagom helt enkelt. Sen går det nog inte att fixa till alla olika mick- och rumsljud. De som sticker ut mest här är Astis och min sång.
--- Slut citat ---
OK, Åsa tyckte samma - så det får bli den.
Jag får nog ta på mig och tillstå att jag inte har tillräcklig kunskap för att fixa till bättre än så här
Jag gillar eran sång och faktiskt att det är lite olika - dock ska det ju inte låta konstigt.
--- Slut citat ---
Nedvärdera inte din mixning tycker jag, det är jädrigt bra nu. Och med så olika förutsättningar med inspelningen hos oss som deltar så har du fixat det skitbra!
Känn dig helnöjd, det gör jag :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida