Forum > Demolåtar
The View-Clemens
equality:
Server downloading session limit is reached. Please try again in a few minutes.
Ska försöka igen senare .
Clemens:
--- Citat från: equality skrivet 04.11.2008, 18:55:31 ---Server downloading session limit is reached. Please try again in a few minutes.
Ska försöka igen senare .
--- Slut citat ---
Jag skall ladda upp den på nån sida som funkar! :(
equality:
Enkel men stark melodi som nog skulle funka i alla möjliga arr. Tänker lite på Dageby och temat till Ett anständigt liv. Gillar utrymmet melodin får och det ganska långa pauserna mellan stroferna. Kanske kunde du bygga ut med ett stick och ytterligare teman? Snyggt arrat.
Light Head:
Väldigt skönt, och jag saknar verkligen saxen!
Nu har jag inte lyssnat på den på många år, men Jarre gjorde en låt där det var med en sax. Som jag kommer ihåg det så är det något liknande jag kände att jag saknade i din låt.
Men det är väldigt behagligt att lyssna som det är nu oxo.
På några ställen så känns det lite för stelt spelat, när du "släpper" pedalen vid ett par ackordsbyten så låter det lite styltigt.
Lyssnat på Jan Garbarek?? Kanske kan du hämta inspiration till saxen där?!?! Fan,, Garbarek är bra! Måste nog lyssna lite när jag lyssnat fördigt på din fina komposition.
oceanmusic:
Megamysigt stycke! :) Påminner lite grand om både Janni och Vangelis men är mycket mer behagligt och tillbakalutat. Janni's låtar är mer bombastiska och Vangelis är mycket mer intrikat (komplicerad?) i sin ljudväv, tycker jag.
Jag skulle önska en mycket hög sopran på ordlös sång svävande någonstans, möjligen tillsammans med en violin. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida