Forum > Demolåtar

The View-Clemens

<< < (3/7) > >>

Emulator:
man skulle väl kunna skicka på sång, och lite gitarr, och massa skoj. Men jag tycker den är färdig. låter riktigt behagligt rätt igenom...saknade egentligen ingenting!

freddy:
KRs YANNI is back :) tjatar jag nu tro? :)

På med pagefrillan, odla den frodiga grekmustaschen och klä dig endast i vitt linne, gärna ska den vita skjortan vara uppknäppt till naveln med, men det är lite överkurs. Så kan du ju hoppa in som standin för Yanni anyday. :)

Jag gillar Yanni, jag gillar det här med. Jag tycker det är avslappnande, mysigt och väl genomfört. Låter färdigt detta. Snyggt jobbat!  :lol:

MaxB:
Skönt!

Clemens:

--- Citat från: freddy skrivet 31.10.2008, 14:23:08 ---KRs YANNI is back :) tjatar jag nu tro? :)

På med pagefrillan, odla den frodiga grekmustaschen och klä dig endast i vitt linne, gärna ska den vita skjortan vara uppknäppt till naveln med, men det är lite överkurs. Så kan du ju hoppa in som standin för Yanni anyday. :)

Jag gillar Yanni, jag gillar det här med. Jag tycker det är avslappnande, mysigt och väl genomfört. Låter färdigt detta. Snyggt jobbat!  :lol:

--- Slut citat ---

Ja..skickar med en idolbild då.... :D

freddy:

--- Citat från: Clemens skrivet 31.10.2008, 15:51:32 ---
--- Citat från: freddy skrivet 31.10.2008, 14:23:08 ---KRs YANNI is back :) tjatar jag nu tro? :)

--- Slut citat ---

Ja..skickar med en idolbild då.... :D

--- Slut citat ---
:wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion