Forum > Färdiga produktioner
Markus Broberg - Din sång
Markus Broberg:
--- Citat från: Dividend skrivet 27.10.2008, 19:59:49 ---Kul att det funkar i bilen! :)
Nu låter det bättre, stajo obeaktat ;)
--- Slut citat ---
Haha, ja allt som funkar i bilen är bra skit:=)
Tack:)
freddy:
Jag har nog inget att säga om mixen. Det låter lite grötigt kan jag tycka, men det funkar ändå.
Bra låt, började lite trevande men jag tyckte refrängen var riktigt bra och jag gillar stråket. Refrängen kändes STOR, gillade kontrasten mot det andra.
skicka denna till Andreas Johnson eller något :D
Markus Broberg:
--- Citat från: freddy skrivet 27.10.2008, 21:10:55 ---Jag har nog inget att säga om mixen. Det låter lite grötigt kan jag tycka, men det funkar ändå.
Bra låt, började lite trevande men jag tyckte refrängen var riktigt bra och jag gillar stråket. Refrängen kändes STOR, gillade kontrasten mot det andra.
skicka denna till Andreas Johnson eller något :D
--- Slut citat ---
Jag gillar ju massiv gröt med gitarrer, när man hela tiden upptäcker nya saker som försegår i bakgrunden, jag är skadad av min tid med Dinosaur Jr i lurarna..
Stajo är en hejare på arr och melodier:=)
Tack:=)
MaxB:
Gillar det bra. Jag hör nånstans en snabb "högdiskantsak" (inte hihat eller?) i vänster lur som jag tror är onödig eller skulle kunna ha lägre volym i helheten.
Skön sång!
Markus Broberg:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.10.2008, 10:21:35 ---Gillar det bra. Jag hör nånstans en snabb "högdiskantsak" (inte hihat eller?) i vänster lur som jag tror är onödig eller skulle kunna ha lägre volym i helheten.
Skön sång!
--- Slut citat ---
Tack:=) Jo det gnisslar lite än:) Working on it
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida