Forum > Färdiga produktioner
Markus Broberg - Din sång
stajo:
hehe vete sjutton jag... visst något låter klarare men samtidigt har basen försvunnit och pianot hör man knappt på vissa ställen.
Gitarrerna skall nog ner lite i nivå tror jag. Alltså även om du tagit bort en så har de helt tagit över. Nivåerna var mkt bättre på förra mixen.
Dock är slutet mycket bättre nu ;)
ess-ljuden på sångspåret är fortfarande kvar.
Kör på lite till för det är ju en riktigt skön låt.
Markus Broberg:
Hittade lite av felet i mixen, spelade om all bas och pillade lite, dessutom mixade jag i min monitorer istället för lurar:=)
Jag tror det sitter nu:=)
MvH Markus
Markus Broberg:
--- Citat från: MacTS skrivet 25.10.2008, 10:54:40 ---Inte min musikstil, men bra genomfört!
Jag tycker dock inte om trummorna (statiska och stickigt ljud framförallt på hihat)
Sen när det gäller sången: Du sjunger bra och har bra sångarr, men jag har jättesvårt att höra vad du sjunger, blir för oartikulerat.
--- Slut citat ---
Det där med att artikulera kan förstöra musik också, finns inget värre i mitt tycke än fär välartikulerade ord i låtar, blir liksom för mycket "Skolat då"..Usch, kom precis o tänka på min sånglärare...
"Jag är ett litet lätt och luftigt troll"... :D
freddy:
Its a little bit funny.. the feeling inside..
Inte den? :D
Laddar ner och återkommer
Markus Broberg:
--- Citat från: freddy skrivet 27.10.2008, 11:35:17 ---Its a little bit funny.. the feeling inside..
Inte den? :D
Laddar ner och återkommer
--- Slut citat ---
Hehe, Hihaten ska ner ytterligare m'rkte jag i bilen i morse, s[ t'nk bort den, ska 'ven trycka upp niv[n..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida