Kontrollrummet

IRL - ostgotarna slår tillbaka!!! datum - (om ett tag) dvs uppskjutet!!

idf · 171 · 38012

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Florian le Sage

  • Gäst
Hur var det förresten nu till helgen 25-26/5 ???
Om det blir bättre för alla och alla (eller så många som möjligt) kan så varför inte...
Nu måste ni faen bestämma er, annars blir det efter midsommar, kanske, om jag inte sitter i jobb då eller har barn hemma osv...semestrar, krockar säkert med många viljor o önskemål därefter!
 B) :wacko: B)


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Hur var det förresten nu till helgen 25-26/5 ???
Funkar för mig lixom 5-6/6 sen är det kört t o m midsommar.
Tjoflöjt!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Burnin Sven

  • Gäst
Men kör i helgen då så det blir av nån gång :D verkar lite halvtrögt att hitta datum även fast man haft en månad på sig inför dom tidigare datumen. Själv kan jag nog inte i helgen hjälper dottern att flytta men blir det en lucka så kan jag ju dyka upp en stund annars så tittar jag ner nån gång i sommar på en fika. Ha det skoj om ni kör i helgen glad sommar på er.
Göran


Utloggad Vallhagen

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 845
  • fan fan
    • Visa profil
    • Primitiv hemsida. Min musik här!
Vilken röra :lol:

Fanfan. Jag kan ibland, ibland inte!
Nu på myspace! http://www.myspace.com/vallhagen
Å hej, Jag o Dede på myspace! http://www.myspace.com/splitteralternative
...och Hellvalla Burn! http://www.hellvallaburn.com/
Yeah!


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Tanken med knytkalas är god, men det kommer bli svårare att få med mycket folk om det ska pågå flera dagar och långtbortistan. Jag hänger gärna på, men kan tyvärr inte lova något eller över huvud taget planera saker som ligger för långt fram av vissa anledningar.

Det jag vet är att jag inte kan nu till helgen eller nästa helg.
blargh


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Verkar som det rinner ut i sanden. Nåväl, vad är en bal på slottet...
Jag kan ändå tänka mig att bila ned till dig Florian lördag eftermiddag som en kul utflykt om inte annat. Jag kanske får med mig Burnin och nån till. Är det ok?
Vi tar med fikabröd om du bjussar på kaffet.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Florian le Sage

  • Gäst

Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Verkar som det rinner ut i sanden. Nåväl, vad är en bal på slottet...
Jag kan ändå tänka mig att bila ned till dig Florian lördag eftermiddag som en kul utflykt om inte annat. Jag kanske får med mig Burnin och nån till. Är det ok?
Vi tar med fikabröd om du bjussar på kaffet.
om jag tar mig till linkan, kanske ?  ^_^
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
PM:at dig!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Finns ytterligare plats i bilen om någon vill haka på... :rolleyes:
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Florian le Sage

  • Gäst
Kommer ni nu då?
Gärna efter 13.00 för vi måste uträtta lite ärenden på förmiddagen!
hej hopp...
 :)


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Ja nu jävvlars skare väl bli av!?  B)  Inte fått tag i Burnin men tre med honom än så länge. Behöver en vägbeskrivning men det kanske finns på din hemsida?
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Ja nu jävvlars skare väl bli av!?  B)  Inte fått tag i Burnin men tre med honom än så länge. Behöver en vägbeskrivning men det kanske finns på din hemsida?
ja hittar!!
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Dåså!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Florian le Sage

  • Gäst
Rv 34 mot Vimmerby/Kisa etc, passera Rimforsa och efter 9 km sväng höger där det står Dansbo (efter ortnamnssklylt Slätmon) kör över järnvägen tag vä där det står Malma och kör ytterligare 800 m så ligger skolan på höger sida i öppet landskap och ed Jaguar/Chrysler/Jetta på tomten...
 :lol:
Stanna gärna över om ni vill festa lite!!!
 B)


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Jagga!?  :rolleyes: Åh fan! :D Ja, vi får se då.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Rv 34 mot Vimmerby/Kisa etc, passera Rimforsa och efter 9 km sväng höger där det står Dansbo (efter ortnamnssklylt Slätmon) kör över järnvägen tag vä där det står Malma och kör ytterligare 800 m så ligger skolan på höger sida i öppet landskap och ed Jaguar/Chrysler/Jetta på tomten...
 :lol:
Stanna gärna över om ni vill festa lite!!!
 B)

har du tre bilar eller är det ett hopplock?


:lol:
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
faaan.. jag har mixsession hela dagen imrgn, sen på kvällen kommer en god vän på besök.. helvete jag kan itne imrgn heller..  :angry:
fan, jag kommer aldrig ifrån!!
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Florian le Sage

  • Gäst
Rv 34 mot Vimmerby/Kisa etc, passera Rimforsa och efter 9 km sväng höger där det står Dansbo (efter ortnamnssklylt Slätmon) kör över järnvägen tag vä där det står Malma och kör ytterligare 800 m så ligger skolan på höger sida i öppet landskap och ed Jaguar/Chrysler/Jetta på tomten...
 :lol:
Stanna gärna över om ni vill festa lite!!!
 B)

har du tre bilar eller är det ett hopplock?


:lol:

Det är faktiskt 4 bilar allt som allt..vete fan hur man gör ett hopkok på såna modeller annars...


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
faaan.. jag har mixsession hela dagen imrgn, sen på kvällen kommer en god vän på besök.. helvete jag kan itne imrgn heller..  :angry:
fan, jag kommer aldrig ifrån!!

Jaha, ja. Ringde Burnin och han skulle hjälpa dottern att flytta. Jag vågar påstå att denna tråd innehåller mycket snack och ingen verkstad!  :angry:
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
faaan.. jag har mixsession hela dagen imrgn, sen på kvällen kommer en god vän på besök.. helvete jag kan itne imrgn heller..  :angry:
fan, jag kommer aldrig ifrån!!

Jaha, ja. Ringde Burnin och han skulle hjälpa dottern att flytta. Jag vågar påstå att denna tråd innehåller mycket snack och ingen verkstad!  :angry:
ibland måste man prioritera bort vissa saker.. :(
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Florian le Sage

  • Gäst
faaan.. jag har mixsession hela dagen imrgn, sen på kvällen kommer en god vän på besök.. helvete jag kan itne imrgn heller..  :angry:
fan, jag kommer aldrig ifrån!!

Jaha, ja. Ringde Burnin och han skulle hjälpa dottern att flytta. Jag vågar påstå att denna tråd innehåller mycket snack och ingen verkstad!  :angry:

Instämmer till fullo!!! :wacko:


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Tack för en trevlig eftermiddag och kväll i en vacker miljö. Ditt arbete och studiobygge imponerar väldiga!
Lyfter på hatten.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Burnin Sven

  • Gäst

[/quote]

har du tre bilar eller är det ett hopplock?


:lol:
[/quote]

Nä fan det heter Topplock, överst på motatorn sånte kolvarna hoppar ut och skitbra och skruva fast tändstifterna i :D.

Bara retas lite. Kul va det och ni missade nåt fint folks, drog ner efter dotterflytt och allt. God mat fick vi och jäkla trevligt hade vi och jävla impad blev man av allt jobb som Florian lagt ner på studion. Kontrollrummet hans rocks kort sagt (saftigt understatement) och hela läget kommer att bli en höjdare för varje inspelningssugen musikskapare som söker det där lite ut över det vanliga. Bara utsikten över nejderna i sig inspirerar nog till minst en låt eller ett par. Lycka till med jobb på G och tack för att vi fick komma och kolla lite.
Göran


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
En liten ljusgrön avund utvecklas härifrån finska kontinenten, kanske nåttag ordnas ett finlanssvenskt korståg till Florian le Sage´s studios :D

h.   JOhan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Florian le Sage

  • Gäst
Tack själva grabbar Micke och Göran, det var jättetrevligt att ha er på besök härute!
Ni får som sagt bygga klart era fina gitarrlåtar så gör vi något utav dom senare, jag gillade bådas idéer och tror på att renodla i Mickes fall, utveckla/lägga till något tema i Görans fall, lustigt va!
(på så vis kompletterar ni ju varandra på ett kemiskt musikaliskt sett...)
Nu blir det till å mecka sista solfångarrören i värmen puuh, tur att man har sparat 3 bärs i verandakylen*
 B)


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
tur att man har sparat 3 bärs i verandakylen*
 B)


He, he jag var rädd för att de inte skulle räcka igår. Gick genast till kylen igår när jag kom hem och njöt av det sköna burköppnarsoundet
innan strupen fick sitt...  ;)
Mahan, segla över pölen i sommar. Gör det!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
tur att man har sparat 3 bärs i verandakylen*
 B)


He, he jag var rädd för att de inte skulle räcka igår. Gick genast till kylen igår när jag kom hem och njöt av det sköna burköppnarsoundet
innan strupen fick sitt...  ;)
Mahan, segla över pölen i sommar. Gör det!

JAjjamen , det burköppnarsoundet lät så skönt att jag kanske tittar in :D
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Burnin Sven

  • Gäst
Låtskrivar weekend kanske nåt för Camelot Studios, X kr. per pers typ vad det nu kan gå till. Kläcka idéer på Fredag kväll o Lördag sen lägga avskalade minigrunder typ gura, bas, handtrummor ev. piano på dom två bästa på Söndan. Själv kan jag inte vara borta så länge men en eftermiddag och säga tjena funkar bra.
Göran


Utloggad Vallhagen

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 845
  • fan fan
    • Visa profil
    • Primitiv hemsida. Min musik här!
Hallå....

Fan, jag vill ju vara med på allt, men det här är så jiddrigt... Kan vi inte dra igång en ny tråd och verkligen spika ETT datum ???
Nu på myspace! http://www.myspace.com/vallhagen
Å hej, Jag o Dede på myspace! http://www.myspace.com/splitteralternative
...och Hellvalla Burn! http://www.hellvallaburn.com/
Yeah!