Forum > Färdiga produktioner

MarruschkaGrahn - Look around in the world

<< < (2/7) > >>

freddy:
Lyssnade inte i studiolurarna nu, men jag gillade detta jag med. Marre sjunger bra, rockar på :) Hittade inget såhär i dessa högtalare att gnälla på, tyckte det lät som en bra helhet.

Jag är helt förälskad i baklängesljud, jag förstår verkligen inte varför heller. Men det är ju så fint... :)

Snyggt jobbat, fler låtar i denna stil från er tycker jag! :)

mahan:
Tjou gänget!

Sketago rockändgou!
Bra lirat och bra sjunget,

Två saker om mixen som sticker ut i mitt öra

1. för mycket reverb på Marrs sång
2. baskaggen dundrar , runda av lite i nedre registret

Bra jobbat! :)

h.  johan

Marruschkka:
Tack EMU,Wernborg,Åsa,Eq,Freddy och Mahan för fina omdömen!!

Jo, när jag fick höra denna första gången så gick jag igång så totalt, så jag spontansjöng bara, rätt typiskt om jag tokgillar ;) Detta la jag jag alltså på mycket kort tid, vi talar om en halvtimme nånting. När vi sen lyssnade på detta så gillade vi bägge det hela. Jag gör det av den anledningen att det låter lite "live", inte så tillrättalagt, nånting för alla att gapa med i, refrängen alltså :P
Skulle det bli för störande med lite fotbollskör här, så lägger jag naturligtvis om, så det får låta studio-klart då..och färdigformat  :lol: :D

Men liiite charmigt tycker jag det är, hade en speciell feeling här.

Jag uppskattar att ni säjer vad ni verkligen tycker. T ex du Eq, tack!

Och du Schecter: Vilken musik, just adore it! Ett sant nöje att få sjunga på sånt här, och det kommer mer, det är ett som är säkert ;)

/Marr

Leif:
Tjena!

Skön låt det här! Svänger gött! Riktigt härlig sång med! Tycker det passar in bra att det inte låter "för cleant". Det är ju inga grava missar av det jag kan höra...tycker att det blir stilfullt som det ligger nu. Det är ju dock inte fel att höra en annan version för att jämföra. :) Hursomhelst, gött jobbat av er!

Tack för musiken!

/Leif

Clemens:
Skitbra låt! kanonsång, gillar din röst marr, som är personlig och sticker ut...det jag inte tycker funkar är mixen..låter som allt ligger i övre delen av mellanregistret förutom bd:n då...lite mer kärna och kropp i mixen och mindre EQ i de övre regionerna och det blir det super... :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion