Forum > Färdiga produktioner

MarruschkaGrahn - Look around in the world

<< < (6/7) > >>

Marruschkka:
Nu halv-bumpar jag denna, inte bara för att jag sjunger här, för det gör jag ju på rätt många låtar här ändå på KR, men för Schecter gör jag det nu...vilken kille på att göra bra rockmusik :P
Samt annan musik, men de införstådda vet redan vilken man det är, på att göra olika sorters musik, jojo:-D

Det kommer mera, tänk-för det vet jag ;)

/Marr

Yllet:
Låter sammansatt och bra tycker jag. Trummorna är lite för perfekta, men så blir det ju lätt med proggade trummor.

/Jon

MaxB:
The voice of rock!!!

Ville bara säga det!  :rolleyes:

Dividend:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 22.10.2008, 21:50:47 ---
Divi: detta stadium har du passerat..hihi..men det har inte jag, gör nog aldrig heller :lol: ;)

--- Slut citat ---

Lyssnar igen nu. Jo, den är ju rockig som få, så på nåt sätt är det ju min genre. Var väl på dåligt humör eller nåt, detta är  störtskönt så här på en återlyssning. Bra sjunget också.. Bra prod.

Schecter :)

stensdotter:
Sitter och småheadbangar till musiken. Befinner mig plötsligt tillbaka på 80-talet. Ungdomsgårdar. Deep Purple, Rainbow, Ebba Grön.... Ah, ni två förde mig tillbaka. Helt rätt genre för dig Marre - det har jag ju sagt hela tiden *ler*. Kul att se dig igen Grahn :-) För det är väl "gamla" Forum-Grahn?

:rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion