Forum > Demolåtar

mahan - RAINBOWS CHILD

<< < (6/6)

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 24.10.2008, 00:36:49 ---japp. håller med jazzman. riktigt falskt vid nittifem vid nån passage, och kanske på någon ton någon annan stans.
ANNARS:  riktigt snyggt arrad låt, har inte hört dig sjunga såhär mörkt förut tror jag -och det låter skitbra! Gillar allt, förutom syuntsolot som låter lite "genomrusat" på några små ställen, men det är väl mest en smaksak snarare än någon synpunkt på mixen.
Snyggt jobbat, men titta över stämmorna vid 95 där, och nånstans runt 60 tror jag.
skitbra!

--- Slut citat ---

Jou EMU!
Fan va kul att du orkar bena i låten! UPPSKATTAS! :wub:
Tror nog att detta kan bli snyggt, klart fall, alla falskheter ska bort, åtminståne köra med nya försök.
Konstigt att man själv skapar melodier som e skitsvåra att utföra! :D

Ska försöka få till en ny version inom veckoslutet, så häng på när den uppenbarar sig!
Takk o bokk för idogt motiverande kommentarer! :)

h.  johan

Emulator:
:) 

Det låter som du verkligen har arrat körerna...alltså, de har genomtänkta melodier snarare än fotbollskör unisont?  KOmmer bli skitsnyggt...och du, kör med melodyne om de bara är någon enstaka ton, sparar massa kraft och energi :)

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 24.10.2008, 00:46:26 ---:) 
Det låter som du verkligen har arrat körerna...alltså, de har genomtänkta melodier snarare än fotbollskör unisont?  KOmmer bli skitsnyggt...och du, kör med melodyne om de bara är någon enstaka ton, sparar massa kraft och energi :)

--- Slut citat ---

Tjou EMU!
Tackar speciellt för den kommentaren!
Kul att det märks, har faktiskt jobbat mig heeeeees idag med pånyttsjungandet!
Och ush ja, mellodyyne, som jag hatar... kanske jag testar.... kanske ej.... får se! ;)

h.  johan

Ola:
Hejjjjjja mahan !
låter toppen! bra prod och musikaliskt uppbygd låt
sköna stämmor mm mm

nä, ja. jo!     det blir tummen upp helt enkelt  :)

Way to go !

mahan:

--- Citat från: Guran skrivet 24.10.2008, 13:23:13 ---Hejjjjjja mahan !
låter toppen! bra prod och musikaliskt uppbygd låt
sköna stämmor mm mm
nä, ja. jo!     det blir tummen upp helt enkelt  :)
Way to go !

--- Slut citat ---

STORT tack Guran för tummen och lånade öron! Värmer! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion