Forum > Demolåtar

FLYTTAT - Eko Black Death - omdöpt

<< < (13/16) > >>

Eddi:
Tack Bengan :D Var ju ett tag sedan i och för sig, men ändå

Nu har denna fått ligga till sig lite och en ny mix finns i första posten skillnaden är att Mahans trummor komprimerats lite men framförallt att MaxB´s gitarr ingår - hur var och när är kanske inte rätt i denna hörlursmixning men det lär jag väl få höra :D

Eko

Eddi:
INGEN som TYCKER något? Oftast inneär det ju att det inte finns så mycket att klaga på eller att det är helt uselt......... Stora kontraster där.
Eko

tsmalmbe:
Tja tja. Riktigt proggigt nice på alla sätt, uppbyggnad etc.

Sedan.

För mycket reverb på gitarrerna, det blir bara soppa, inte stämning utan soppa. Minska eller fixa så det blir reverbstämning utan soppa.

Alltid krångligt med uttal, men nu tog det en par meningar innan jag förstod att sången gick på engelska. Så kanske ta fasta på det (mest för framtiden menar jag)?

Mixen var lite krånglig och svårgreppad, nivåerna var inte riktigt lyssnarvänliga och så.

Slutligen.

Jag förstår att det har varit riktigt roligt att fixa på denna :)

Eddi:
Tack TSMB :D
För lite input, jo jag hör det du säger gitarrerna lite för påträngande - om man fixar det så kanske resten av ljudbilden blir ok.
Ska göra ett nytt försök.
Eko

equality:
Intressant! Vackert, melankoliskt tema. Låter väldigt brittiskt med kvalitet och jag kommer att tänka på Moody Blues.
Snyggt arr och sång som borde komma upp ytterligare. Mixen annars helt ok. Drumsen lite som i ett annat rum men inget
kritiskt. Gillar din musik Eko!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion