Forum > Demolåtar

FLYTTAT - Eko Black Death - omdöpt

<< < (10/16) > >>

mahan:
Tjou EKO!

Du har e-mail.. :)

Eddi:
Nu finns en ny verre i första posten Tack för alla kommentarer och hjälp framförallt till Mahan jag tycker det blev skitbra - fastän lite tondöv nu då. Har dristat mig på sologitarr också.

Tyck gärna till.

Eko

MaxB:

--- Citat från: Eko skrivet 28.10.2008, 00:35:57 ---Nu finns en ny verre i första posten Tack för alla kommentarer och hjälp framförallt till Mahan jag tycker det blev skitbra - fastän lite tondöv nu då. Har dristat mig på sologitarr också.
..men klaga inte på ekosången det ska vara så.

--- Slut citat ---

Jag gillar att eko står för sången jag gillar din röst på den här. Du har skitbra röst, acceptera! Trevligt med Mahan på trummor, bra ljud. Nu funderar jag på tillägget "distad kompgitarr", lite till vänster om mitten, som ger tryck och driv hela vägen, dam didam di dam...
Får jag om jag hittar en tidslucka?

Eddi:
Självklart MaxB gör ett test. Till och med jag är faktiskt ganska nöjd med sången på denna kan tilläggas. Din gitarr - blir det en glashistoria som från konserten på String?
Kul att höra banden - ger inspiration.
Eko

IKEN:
Shyssta trummor,men det är fortfarande ett kort underligt reverb på låten?
Varför?,en mer ''torr' mix skulle ju lyfta detta så in i norden Eko?
Låter lite ''The Hep Stars bandeko'' ungefär....(Missuppfatta mej inte ,älskar The Hep Stars..)
Dock!!!!!! Låten som sådan,din sång är bra,lite så där härligt ödesmättat,lite höstkänsla faktiskt.... Och titeln är ju perfekt till rådande väder....
Men!,ta bort det där underliga reverbet/ekot du har lagt. ;)
Eller är det bara här i Kista på Jyllandsgatan som detta reverb hörs?????? :lol:
Totalt sett bra låt,men ljudet behöver du skruva lite mer på. ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion